ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

شروع؟ یا باز هم؟....

۲۱ بهمن ۹۱ وبلاگ ماه نیمروز رو در بلاگ فا راه اندازی کردم. 

کلا علاقه ی من به وبلاگ خوانی از یک برنامه در بی بی سی شروع شد که از اونجا با یک وبلاگ آشنا شدم .

که البته هنوز هم فقط همون وبلاگ رو میخونم و ازش در کنار لذت بردن مطالب زیاد یاد میگیرم. 

بعد از یه مدت بخاطر درگیری های متفاوت وبلاگ رو ول کردم و البته عامل اصلیش این بود که من انتظار داشتم با گذاشتن یک ‍پست روزی ۱۰۰۰ تا بازدید کننده داشته باشم که خوب تصور اشتباهی بود. اونم شاید بخاطر بالا بودن سطح کمال گراییم باشه که همه چیز رو به صورت عالی و البته ناگهانی میخوام. 

امروز ناگهان هوس کردم بعد از ۶-۷ ماه یک سری به وبلاگم بزنم و با کمال تعجب دیدم که وبلاگم بازدید داشته . 

با توجه به شرایطی که الان دارم تصمیم گرفتم باز دوباره شروع کنم اما یک جای جدید با همون اسم. 

این هم خط شروع وبلاگ قبلیم و دلیل شروع وبلاگ من :


چند وقت پیش تحت تاثیر تعدادی مقاله ای که خوندم ، و صحبت های یک برنامه ی رادیویی با یک روانشناس معتبر در خودم تشخیص عدم تمرکز و توجه دادم.

در سفر اخیرم به ایران با اصرار با یک روانشناس قرار گذاشتم. بعد از انجام یک سری تست و صحبت هایی که رد و بدل شد کاشف به عمل آمد که من اصلا مشکل عدم تمرکز و توجه ندارم بلکه سطح کمال گرایی بالایی دارم. به همین خاطر هست که مسائل زودگذر و پیش پا افتاده زود حوصله ی من رو سر میبره و اون ها رو نیمه تمام میگذارم

 با این حال تمرین هایی به من داده شد که این سطح کمالگری رو تا حدی پایین بیارم چون گاها این موضوع برای من مایه ی عذاب هست.

تصمیم گرفتم این وبلاگ رو درست کنم تا بتونم خودم رو در این رابطه محک بزنم

نظرات 2 + ارسال نظر
آرزو یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 08:12

سلام
تازه با وبلاگت آشنا شدم و اولین پستی که در هر وبلاگ میخونم، اولین پست وبلاگ هست
این مطلبی که نوشتی برای من خیلی جالب بود. من هم دچار همین مشکل هستم.
امیدوارم توی مطالب بعدی راهکار نوشته باشی.
موفق باشی

سلام عزیزم خیلی خوش آمدی.
راهکار خاصی براش ندارم چند تا تمرین بهم داد که اونا رو توی یه پست خیلی زود مینویسم. اما خیلی این وبلاگ نویسی اثر داشته.
بازم به من سر بزن عزیزم

باران پاییزی دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 01:28 http://baranpaiezi.blogsky.com

موفق باشی در امر وبلاگ نویسی بانوی ماه
و صد البته خوب سرویسی رو برای وبلاگ نویسی انتخاب کردید

سپاس از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد