ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

جن جوراب

اون موقع ها که دختر خونه بودم بابام همیشه به مامانم شکایت میکرد که چرا جوراب هاس من گم میشه و مامانم همیشه یک کیسه بزرگ جوراب هایی داشت که لنگه نداشتند.

گاهی اوقات بابام به شوخی به مامانم میگفت : عزیزم چرا میخوای به برادرت جوراب بدی یک لنگه میدی؟ خوب جفت بده که بتونه استفاده کنه!

بعدها فهمیدم دقیقا همین حرف رو شوهر عمه جان به عمه جان میزنن در مورد جوراب های خودشان!

تابستون پارسال که اومدم ایران مامان گرامی نبودن و خانم خونه شده بود بانوی ماه که من باشم. منم بی تجربه جوراب های پدر گرامی و شوهر ارجمند رو با هم میشستم. به خیال اینکه خودشون جوراب هاشون رو میشناسن. نتیجه ی این عمل فقط شد کلی غر از شوهر جان و پدر جان که جوراب هامون نیست و هر کدام میگفتن جوراب ها پیش اون یکی هست و کلی جوراب لنگه به لنگه!

البته پدر جان علتش رو کم تجربگی بنده در امر خانه داری میدونستند و معتقد بودند که خودشون اگر بخوان کار خونه انجام بدن هم بهتر انجام میدن هم جوراب ها گم نمیشه. 

خدا هم این حرف رو شنید و سفر مادر بنده رو در دیار غربت کنار خواهر کوچیک تمدید نمودند! این بار پدر جان خودشون دست بکار لباس شستن و ظرف شستن شدن. 

چند وقت بعد اعتراف کردند که واقعا این گم شدن جوراب براشون معما شده چرا که خودشون تنها هستند و جوراب ها رو جفت در سبد لباس می اندازند حتی زمانی که سبد به طور کامل خالی میشه و شسته میشه همیشه یک یا دو جوراب لنگه به لنگه میشه!

حالا من کشف کردم که خونه ی ما جن جوراب داره. اخه بعد از یه مدتی همون جوراب لنگه ی خودش رو پیدا میکنه دوباره یکی دیگه گم میشه. جن های عزیز اصلا به یک جفت بسنده نمیکنن تنوع خیلی دوست دارند. همیشه بعد از یه مدت یک لنگه رو پس میارن و یکی دیگه رو میبرن با رنگ دیگه . خوب توی زندگی تنوع لازمه در هر صورت.

شما جن جوراب ندارید؟!!


پی نوشت: دیشب تا ساعت ۳ درگیر تحویل یه پروژه بودم که خودش ساعت ۹ شب تمام شده بود اما uplode کردنش طول کشید. مجبور شدم ۴ دفعه این کارو انجام بدم. حجم فایل هاخیلی بالا بود. 

الان دقیقا نمیدونم برای چی ساعت ۸ صبح از خواب بیدار شدم!


پی نوشت ۲: دیشب خیلی خسته بودم و مجبور بودم بیدار باشم. خیلی وبگردی کردم حالا فقط نمیدونم چه کامنت های بی ربطی گذاشتم :)) اگر کسی دیشب براش کامنت بی ربط به پست گذاشتم معذرت میخوام. 

نظرات 6 + ارسال نظر
یک ذهن پریشان شنبه 11 آبان 1392 ساعت 21:52 http://www.1zehneparishan.blogfa.com/

احتمالا وقتی پای شازده ی ما اندازه ی پای باباش بشه تو خونه ما هم جن جوراب پیدا بشه

بله حتما پیدا میشه . البته این جن بخواد بیاد از اول میاد

خانم اردیبهشتی پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 14:07 http://mayfamily.blogfa.com

سلام
خدا را شکر ما از این جن های بد نداریم.
به نظرت جنش مرده یا زن؟ آخه فقط به جوراب های مردها کار داره

خانم اردیبهشتی عزیز خیلی خوش آمدید به وبلاگ من
والا فکر کنم مرده چون مصرفش هم بالاست :))
جوراب های ما رو کار نداره فقط بابام و همسرم :))

الین پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 12:03 http://zani2del.persianblog.ir

سلام عزیزم. من فکر میکردم این مشکل فقط تو خونه ماست و بابا و داداش جونی های من این مشکل رو دارن. بابام به مامانم میگه خانوم یا لباس شویی می خوره جوراب هارو یا تو میبری جادو جمبل میکنی که من اینقدر مرد خوبی هستم برات

ریحانه پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 12:00 http://6962576.blogsky.com

سلام گلم چه جالب جن جوراب
چند سال پیش یکی از دختر عموهام چندتا از لباساش گم میشن که بهشون هم خیلی احتیاج داشته اونا هم تمام خونه رو میگردن چند روز پشت سر هم تلاش میکنن پیدا نمیشن تا بعد از چند ماه تو کمدشون پیدا میشن که اون کمد رو هم چند بار ریختن زمین دوباره جمعش کردن همش هم میگفتن کار جن وپری بوده جن های شما قانعن فقط جوراب دوست دارن قدرشون رو بدون
موفق باشی عزیزم

اره میدونم چی میگی. اما خدا رو شکر جن های ما عقلشون نمیرسه چیز دیگه ای بردارن

سمانه پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 10:59 http://weroniika.blogfa.com/

سلام
خونه ما جن گیره روسری و گیره مو داره

:))))

باران پاییزی پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 09:06 http://baranpaiezi.blogsky.com

جن جوراب رو ندیده بودم اما در ورژن های مختلف که علاقه به سایر وسایل داشته باشن رو معرف حضورم هستن. کلن فکر می کنم جن ها تنوع پسندن
پس از هوای پاییز 8 صبحی لذت ببر بانو. روزت قشنگ

خونه ی ما فقط جن جوراب داره. چیزی به جز جوراب بر نمیدارند! شاید میدونن که من علاقه ی شدیدی به اون جن توی هری پاتر داشتم ( دابی) میخوان تداعی بشه :))
مرسی عزیزم. روز تو هم قشنگ تر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد