ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

یک روز معمولی!!

امروز هنوز توی شیش و بش خواب بودم که مامانم اومد دم اتاق صدام زد. 

معمولا این کارو نمیکنه. این دفعه ی دومی بود که من رو بیدار میکرد البته از زمانی که مدرسه تمام شده!!

دفعه ی قبلی ساعت ۶ صبح روز یکشنبه بود که من در خواب ناز بودم و اومد بیدارم کرد اینقدر گیج بودم که بلند شدم برم دانشگاه!! دیدم مامانم میگه پاشو پدرت رو ببریم بیمارستان....

امروز وقتی بیدارم کرد ۸:۳۰ صبح بود. فکر کردم میخواد برم براش خرید چیزی کم داره اخه شب عمه جان مهمان ما هستند. 

پریدم از اتاق بیرون که همسر جان بیدار نشه. دیدم باز میگه بیا پدرت رو ببر بیمارستان. 

رفتم توی اتاقشون دیدم بابام دستگاه فشارش بهش وصله و رنگش شده عین گچ. 

سریع رفتم توی اتاقم شوهر جان رو بیدار کردم و رفتیم بیمارستان. 

پدرجان سابقه ی فشار دارند. و هر موقع عصبانی بشند یا تحت استرس شدید باشند فشارشون میره بالا روی ۱۸ . دیگه دیشب فشارشون میره بالا و با ۳ تا قرص فشار هم پایین نمیاد .

تا ساعت ۱۱ دستمون به پدر جان بند بود. البته خدا رو شکر دکتر گقت چیزی نیست و فقط استرس نداشته باشند

اومدم خونه میبینم آشپزخانه روی هواست!! مادر جان درحال تدارک غذای شب بودند!

به دستور پدرجان دو نوع غذا داریم یکی کاملا سنتی و دیگری کاملا فرنگی. 

حلیم بادمجان ( یک غذای اصفهانی) و یک غذای چینی!!

از راه رسیده نرسیده تا همین لحظه که ساعت ۳ باشه بنده داشتم سبزی های اون غذای چینی رو خورد میکردم که باریک باشه اندازه باشه 

تا شب که اماده باشه برای درست کردن.

شوهر جان هم از وقتی اومد خونه خوابیده تا الان. منم گشنمه دلم نمیاد بدون اون غذا بخورم :(

این روز ها اوج هیجان من شده روزی مثل امروز. وگرنه بقیه ی روز ها که از صبح توی خونه تنها یا دارم درس میخونم یا جدیدا وبلاگ دوستان رو!

روز جمعه ی همه بخیر

نظرات 6 + ارسال نظر
خواهرشوهر یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 23:42 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

مامان من هم فشارشون بالاست
خیلى خطرناکه
گاهى خیلى میترسم
خدا همه پدر مادرا رو حفظ کنه
امین

آمین

ارلا یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 18:33 http://sadaf1000.blogsky.com/

سلام شما لینک شدید میشه منم رمزی داشته باشم

سلام
براتون ارسال شد

ریحانه یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 11:23 http://6962576.blogsky.com

انشاالله زودی پدر جان خوب بشه دیگه فشارش هم بالا نره
وای حلیم بادمجون عاشقشم نوش جونتون از غذاهای خارجکی زیاد خوشم نمیاد ولی برا تنوع خوبه نوش جونتون

مرسی عزیزم. البته خوب میشه اگر استرس به خودش نده :(
جات خالی بود حلیم بادمجون های مامان من حرف نداره.

الین شنبه 18 آبان 1392 ساعت 23:23 http://zani2del.persianblog.ir

بابا جون منم فشارش خیلی بالاست. همیشه نگرانشم.

:( از بس بخاطر ما استرس دارند

باران پاییزی شنبه 18 آبان 1392 ساعت 11:24 http://baranpaiezi.blogsky.com

می بینم چینها حتا بر سر سفره ملت هم رسوخ کردند بانو نوش جانتون غذای چینی. والا این چش بادومیها تنوع غذاییشون فکر کنم به همون رشته و حشرات و محصولات گیاهی ختم بشه. نه؟؟

:)) اره واقعا. البته جای شما خالی غذاشون بر عکس اجناسشون هست. غذا های خوشمزه ای دارند بر عکس اجناس بد و بی کیفیت.
اتفاقا غذاهاشون بیشتر گیاهی هست. البته زمانی که غذا با ذاعقه ی خارجی ها باشه. ولی بله توی خود کشور هاشون که بری بخصوص چین حشرات جزو غذای اصلیشون هست.

سمانه شنبه 18 آبان 1392 ساعت 09:28 http://weroniika.blogfa.com/

سلام
امیدوارم که حال پدرت بهتر شه
به به حلیم بادمجون
دستور غذای چینی هم بده شاید درست کردیم

سلام.
مرسی سمانه جان بهترند. البته اگر برای خودشون استرس درست نکنند.
دستور غذای چینی رو هم براتون میفرستم. جای شما خالی خیلی خوشمزه شده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد