ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

محرم

امسال اولین محرمی هست که بعد از ۳ سال ایران هستم.

حال و هوای دیگه ای داره. 

دیشب که توی خیابون با شوهر جان میرفتیم یه دسته دیدم ناخودآگاه اشک توی چشمام جمع شد. 

امام حسین همیشه نقش مهمی داشتن توی زندگی من. 

انگار که من حضورشون رو همیشه حس میکردم توی خیلی از شرایط زندگیم. بخصوص شرایط خوب زندگیم. 

بگذریم. 

خیلی دلم میخواد که یه غذای نذری بگیرم. اما نمیدونم کجا برم . قبلا میدونستم که توی روز تاسوعا و ظهر عاشورا هستن جاهایی که غذای نذری میدن. 

اگر خواننده ای از تهران دارم. از محدوده ی پاسداران به بالا کسی میدونه کجا قبل از تاسوعا نذری میدن؟ روز تاسوعا و عاشورا تهران نیستم.

راستی التماس دعا


پی نوشت: مثل اینکه جمعه که تعطیل هست این وبلاگ ها هم تعطیل میشه. خیلی جالبه برام که روزهای جمعه یک دفعه سکوت مطلق میشه!

نظرات 5 + ارسال نظر
سمیه دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 22:03 http://an-khanum.blogfa.com

سلام. مرسی ازینکه راهنمایی کردی بانوجان.
من که دیشب همه جارو گشتم ولی چیزی پیدا نکردم.
شاید من دیر رفتم یا شاید آدمای بالانشین زیاد عقیده ندارن! نمی دونم
هر چقدر به سمت پائین میری مراسمات بیشتره و مردم شور زیادی دارن.

سلام
چه ساعتی رفتی؟ نذری ها رو زود میدن حدود ۶-۷ شب
اما الان که تاسوعا نزدیک هست دیگه همه جا نذری میدن تمام کوچه پس کوچه های دولت رو بری هست. توی دیباجی جنوبی از دولت که بیای نرسیده به فنجون یکی هست که هر سال نذری میده خیلی هم شلوغ میشه. فردا راحت میتونی پیدا کنی.
این شبا هم که ما هرچی رفتیم اندرزگو یا دسته بود یا تیکه تیکه چایی بود و شیر .
اتفاقا این شمال شهر نمیدونی بخاطر چشم و هم چشمی چیکار میکنن.
پایین تر که بری شورش بیشتره چون خالص تره اینجا بیشتر به رخ کشیدن ماشین و غیره هست

سمیه یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 01:15 http://an-khanum.blogfa.com

سلام. اگه به منم بگید خوشحال میشم
آخه نه تنها دنبال نذریم بلکه دنبال یه مراسم خوب هم می گردم.

عزیزم توی اندرزگو دیدم هر شب هیات هست.
به نظرم خیلی شلوغ میشه.
یکی هست توی فرمانیه نرسیده به باشگاه فرمانیه. یکی هم توی چیذر هست.
اینا رو من پیدا کردم. اما غذای نذری رو اتفاقی یکی رو دیشب پیدا کردم که توی کوچه جلومون رو گرفت و غذا داد

باران پاییزی شنبه 18 آبان 1392 ساعت 11:21 http://baranpaiezi.blogsky.com

امیدورام روز های خوبی رو وی این محرم سپری کنی. میدونی محرم برام همیشه خونه مرحوم دایی و دورهمی ها رو تداعی می کرد اما انگاری این روز ها دورهمی زیاد معنایی نداره و تجملات جاشو گرفته

باهات موافقم باران جان. قدیم ها محرم حال و هوای دیگه ای داشت الان بیشتر برای به رخ کشیدن و پز دادن مال و اموالشون میرن برای عذا داری ها.
خدا رحمت کنه دایی شما رو.

دخترقوی شنبه 18 آبان 1392 ساعت 07:16 http://summer1392.persianblog.ir

شاید مردم سر کارشون وبلاگ نویسی میکنند!به جای کار!جمعه هم که تعطیللل

فکر نکنم به جای کار باشه . اما فکر کنم بیشتر جمعه ها رو در خدمت خانواده باشن و آرامش روحی و ذهنی از این دنیای اینترنت

یاسمین جمعه 17 آبان 1392 ساعت 19:50 http://donyayeyasamin.blogsky.com

سلام دوست عزیز
این شبا ماروهم یاد کنید من از پاسداران به بالا رو بلد نیستم اما همینجوری به پایین برید دسته ها و نذری ها زیادن
خوشحال میشم به وب منم سربزنید
التماس دعا

سلام عزیزم. به وبلاگ من خوش آمدی.
حتما بهت سر میزنم.
منم محتاج دعا هستم عزیزم.
مرسی از راهنماییت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد