ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

سیاه بخت حرف مردم

یه دوستی دارم خیلی دختره خوبی هست. خیلی سال هست که باهم دوستیم. 

بعد از اینکه دبیرستانش تمام شد نامزد کرد. 

طرف خیلی آدم عوضی بود. خیلی اذییتش میکرد. کتکش میزد و تحقیرش میکرد. نامزدی رو بعد از یه مدت بهم زد.

چند سال بعد یه پسر دیگه اومد خواستگاریش. خیلی پسر خوبی بود. نامزد کردند و در حال تدارک کار های عروسی بودند که پسر توی جاده تصادف کرد و کشته شد. 

دوست من افسردگی خیلی شدیدی گرفت واقعا داغون شد. 

گذشت و دو سال بعد یکی دیگه اومد برای خواستگاری. دوست من توی این مدت دانشگاه رفته بود و سال اخر دانشگاه بود   اما پسری که اومد خواستگاری سیکل داشت. 

بخاطر حرف مردم به این پسر جواب مثبت داد. 

خانواده ی عوضی داشت هم خودش عوضی بود هم خانواده. به قولی از کوزه همان برون ترواد که در اوست!!

پسره چند باری با دوست من میره دانشگاه اونم با چه وضعی. با زیر شلواری و دمپایی. 

مرتب کتکش میزد. تحقیرش میکرد. وقتی که بهش گفتم چرا جدا نمیشی برگشت گفت بانو حرف مردم رو چیکار کنم؟ مردم میگن دختره مشکل داشته که بازم جدا شده. 

خلاصه بعد از یه مدت عقد قرار شد عروسی بگیرن. اونم چه عروسی زهرش کردن. چقدر تحقیرش کردن سر لباس عروس و آرایشگاه و خرید هایی که نکردند و هزار تا چیز دیگه. 

دوست من بخاطر حرف مردم رفت خونه ی شوهر و ۴۰ روز هنوز از ازدواجش نگذشته بود که برگشت خونه ی باباش و طلاق گرفت. 

بخاطر حرف مردم زندگی خودش رو نابود کرد چقدر کتک خورد چقدر تحقیر شد اما گفت مردم حرف میزنن. 

مردم همیشه حرف میزنن. اصلا مردم کارشون حرف زدنه. 

از قدیم گفتن در دروازه رو میشه بست اما در دهن مردم رو نه. 

بیاید برای مردم زندگی نکنیم

همین


پی نوشت: قربون امام حسین برم که حاجت من رو به این سرعت برآورده کرد. امشب رفتم دختر عمه جان رو برسونم و قبلش در مورد اینکه چقدر دلم نذری امام حسین رو میخواد حرف میزدیم. قرار شد روز عاشورا برام غذا بگیره و من جمعه یا شنبه تحویل بگیرم. پیچیدم توی کوچه که دختر عمه جان رو پیدا کنم. یه مردی از خونه اومد بیرون جلوی ماشین رو گرفت و گفت لطفا صبر کنید بهتون غذای نذری بدیم. از خوشحالی جیغ کشیدم. طرف تعجب کرده بود. خلاصه اینم از غذای امام حسین . نذرشون قبول باشه.

نظرات 8 + ارسال نظر
ارلا چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 10:12 http://sadaf1000.blogsky.com/

میشه رمزبدین

هیـــچـــ وقتـــــ از خـــدا نخــواستــمـــ ؛

همــــهــ ی دنیــــا مـــالــ مـــنـ بـــاشهـــ...

فقـــط خــواستـــمــ...

اونـــیـ کـــه دنیــــایــ منــــهـــ ؛

واســــــــه هیچــــکــــیـــ نبــــــاشــهـــ...


______♥█████████♥_______♥█████████♥
_____♥█████████████♥___♥█████████████♥
___♥█████████████████♥████████♥___I____♥████♥
__♥██████████████████████████♥___LOVE___♥███♥
_♥███████████████████████████♥__YOU____♥███♥
♥████████████████████████████████♥_____♥███♥
♥█████████████████████████████████♥___♥███♥
♥██████████████████████████████████♥_♥███♥
_♥██████████████████████████████████████♥
__♥████████████████████████████████████♥
____♥████████████████████████████████♥
______♥████████████████████████████♥
_________♥███████████████████████♥
____________♥██████████████████♥
______________♥█████████████♥
_________________♥████████♥
___________________♥████♥
____________________♥██♥


وبــــــــلــــــا گــــی سرشــــــار از جدیدترین شعــــر های عاشقـــــانه و جــــوک های خـــنــــده دار


و زیباترین کدهای پیشواز ایرانسل

WWW.SOLTANMKM.BLOGFA.COM

هـــــــــــر شــــــب آپـــــــــــــــــــم

مرسی که به من سر زدی

خواهرشوهر دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 00:01 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

به خاطر لینک ممنونم

خواهش میکنم

خواهرشوهر یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 23:31 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

کاملا حق با شماست
واسه حرف مردم نباید زندگى کرد

ریحانه یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 15:35 http://6962576.blogsky.com

رمز پست بالایی چنده عزیزم

همون رمز قبلی هست برات دوباره فرستادم

ریحانه یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 11:31 http://6962576.blogsky.com

اخی بیچاره واقعا هم سیاه بخته
نمیدونم چی بگم از دست این مردم اصلا ولش کن
خوب خدارو شکر حاجتت براورده شد نوش جونت حواست هست خدا چقدر دوست داره
برات ارزوی بهترین ها رو دارم

آره قربونش برم خدا رو حاجت های شکم من همیشه زود برآورده میشه :))

باران پاییزی یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 11:26 http://baranpaiezi.blogsky.com

مردمی که در مشکلات نیستن تا گره ای از کارت باز کنن.
غذای نذری هم نوش جانت بانو

متاسفانه همین طوره

ارلا شنبه 18 آبان 1392 ساعت 18:58 http://sadaf1000.blogsky.com/

وااااااااااااااااااااااای چه بعد بیا تبادل لینک

با کمال میل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد