ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

یک روز وحشتناک

سلام.

دیروز من با مسمویت شدید از آلودگی هوا شد و با یک تب ۴۰ درجه هم تمام شد. 

پارسال زمستون که اومدم ایران دقیقا افتاد توی همین آلودگی هوا و تعطیلات. منم ریه های حساسی دارم و کارم به اورژانس کشید. خودم میدونستم مشکل کجاست و مشکل من مسومیت ناشی از آلودگی هوا هست و لازم بود دکتر برای من اسپری سالبوترکس رو که سال ها بود دیگه استفاده نمیکردم رو دوباره تجویز کنه. 

اما دکتر عزیز اون قدر گیج بود که با اینکه بهش گفتم اقای دکتر من مسمویت پیدا کردم بخاطر آلودگی هوا و علائمم رو گفتم وقتی به حالت تهوع رسیدم یه نگاه به شوهر جان کرد و گفت خانم شما حامله هستی. هرچی بهش میگم نه اقای دکتر من ایران زندگی نمیکنم به این هوای آلوده عادت ندارم. اگر حامله هستم پس چرا نمیتونم نفس بکشم؟ 

به خاطر همین دیگه این دفعه دکتر نرفتم و سعی کردم با آب پرتغال خوردن و نشستن کنار دستگاه تصویه ی هوا حالم رو بهتر کنم.

دیروز این برنامه ی مریضی من تمام کار های من رو عقب انداخت. از پروژه هایی که باید امروز تحویل میدادم و نتونستم تا مهمون هایی که دیشب داشتیم و من فقط موقع شام اونم ۱۰ دقیقه رفتم یه سلام کردم و خرید هایی که داشتم برای سفر فردا 


این شبا من رو از دعای خودتون بی نصیب نذارید 

راستی تهرانی ها از خونه بیرون نرید فعلا. موضوع این آلودگی هوا و مسمومیتش خیلی جدیه. 


پی نوشت : یه نسیم کوچیکی داره می وزه . خدا کنه ادامه پیدا کنه و این آلودگی از بین بره

نظرات 8 + ارسال نظر
ریحانه پنج‌شنبه 23 آبان 1392 ساعت 13:23 http://6962576.blogsky.com

سلام چه کردی با خودت زودی خوب شو اه دوست ندارم مریض شی
انشاالله زود خوب شی
بـــــــــــــــــــــوس بــــــــــــــــــــــای
اهان یادم رفت مواظب خودت باش

سلام
فدای تو بشم عزیزم. اره الان بهترم. مرسی گلم
تو هم مراقب خودت باش

خواهرشوهر چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 15:04 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

عزیزم ما که همه اومدیم خارج از تهران، یعنی چاره ای نیست
تا خود مردم رعایت نکنن همینه
خدا کنه بارون بیاد این آلودگی کم بشه
شما هم خیلی مواظب خودت باش

سلام خواهر شوهر جان
ما هم در رفتیم از تهران. وحشتناک بود. دیشب که باز وقتی برگشتیم احساس کردم دارم خفه میشم.

الین سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 19:26 http://zani2del.persianblog.ir

دقیقا حق با شماست. من خودم هم ریه های حساس دارم و با توجه به مشکلی که برام پیش اومده بود و مجبور هم بودم برم دانشگاه باید بگم دو روزی که رفته بودم دانشگاه حالم بی نهایت بدتر از وقتایی بود که تو خونه بودم و بیرون نمیرفتم. اصلا یه و ضعی. خداروشکر الان شمالم و زنده میمونم

وای بازم خوشبحالت که بیشتر مواقع از این هوا دوری. اونجا تا میتونی هوای پاک رو استشمام کن. مگر اینکه این مسافران عزادار حسینی نیان شمال و هوای اونجا رو هم آلوده کنن

یاسمین سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 16:53 http://donyayeyasamin.blogsky.com

سلام آجی...
نگرانتم شدم آخی خوبی انشا...؟
مگه میشه نریم بیرون نامردا فقط ابتدایی هارو تعطیل کردن مگه ما ریه نداریم که ماهارو تعطیل نکردن
و هرروز باید میرفتیم مدرسه من که همش سردرد داشتم و قفسه سینم درد میکرد از بس آلوده بود خداروشکر که سه روزی تعطیلیم
شما هم مارو دعاکن
امیدوارم زودی خوبه خوب بشید

سلام عزیزم.
اره گلم الان بهترم.
خیلی بده. میدونم. ولی خوب من برای کار های غیر ضروری گفتم. به قول دوستی توی اینستاگرم نوشته بود «تحقیقات نشان داده که دبیرستانی ها دانشجو ها و کارمندان از ریه هایی با قابلیت تصویه هوای آلوده برخورداند برای همین نیازی به تعطیلی ندارند!!!) اره جونم
اره این سه روز تعطیلی و باد امروز یکمی کمک کرد. اما میری بیرون حتما ماسک بذار.

سلام لطف داری دوست عزیز خوشحال میشم بازم به من سر بزنی

______♥█████████♥_______♥█████████♥
_____♥█████████████♥___♥█████████████♥
___♥█████████████████♥████████♥___I____♥████♥
__♥██████████████████████████♥___LOVE___♥███♥
_♥███████████████████████████♥__YOU____♥███♥
♥████████████████████████████████♥_____♥███♥
♥█████████████████████████████████♥___♥███♥
♥██████████████████████████████████♥_♥███♥
_♥██████████████████████████████████████♥
__♥████████████████████████████████████♥
____♥████████████████████████████████♥
______♥████████████████████████████♥
_________♥███████████████████████♥
____________♥██████████████████♥
______________♥█████████████♥
_________________♥████████♥
___________________♥████♥
____________________♥██♥


وبــــــــلــــــا گــــی سرشــــــار از جدیدترین شعــــر های عاشقـــــانه و جــــوک های خـــنــــده دار


و زیباترین کدهای پیشواز ایرانسل

WWW.SOLTANMKM.BLOGFA.COM

هـــــــــــر شــــــب آپـــــــــــــــــــم

حتما

همه رو خط زدیم تا به عشقمون برسیم
غافل از اینکه
خودمون خط خورده عشقمونیم
تا به عشقش برسه....!*


______♥█████████♥_______♥█████████♥
_____♥█████████████♥___♥█████████████♥
___♥█████████████████♥████████♥___I____♥████♥
__♥██████████████████████████♥___LOVE___♥███♥
_♥███████████████████████████♥__YOU____♥███♥
♥████████████████████████████████♥_____♥███♥
♥█████████████████████████████████♥___♥███♥
♥██████████████████████████████████♥_♥███♥
_♥██████████████████████████████████████♥
__♥████████████████████████████████████♥
____♥████████████████████████████████♥
______♥████████████████████████████♥
_________♥███████████████████████♥
____________♥██████████████████♥
______________♥█████████████♥
_________________♥████████♥
___________________♥████♥
____________________♥██♥


وبــــــــلــــــا گــــی سرشــــــار از جدیدترین شعــــر های عاشقـــــانه و جــــوک های خـــنــــده دار


و زیباترین کدهای پیشواز ایرانسل

WWW.SOLTANMKM.BLOGFA.COM

هـــــــــــر شــــــب آپـــــــــــــــــــم

گاه دلم میگیرد....
گاه زندگی سخت میشود…
گاه تنها , تنهایی آرامش می آورد…
گاه گذشته اذیتم میکند…
گاه هوایت دیوانه ام میکند…
این `گاه ها`...گهگاه تمام روز و شب من میشوند…
آنوقت بغض گلویم را میگیرد!
درست مثل همین روزها...

______♥█████████♥_______♥█████████♥
_____♥█████████████♥___♥█████████████♥
___♥█████████████████♥████████♥___I____♥████♥
__♥██████████████████████████♥___LOVE___♥███♥
_♥███████████████████████████♥__YOU____♥███♥
♥████████████████████████████████♥_____♥███♥
♥█████████████████████████████████♥___♥███♥
♥██████████████████████████████████♥_♥███♥
_♥██████████████████████████████████████♥
__♥████████████████████████████████████♥
____♥████████████████████████████████♥
______♥████████████████████████████♥
_________♥███████████████████████♥
____________♥██████████████████♥
______________♥█████████████♥
_________________♥████████♥
___________________♥████♥
____________________♥██♥


وبــــــــلــــــا گــــی سرشــــــار از جدیدترین شعــــر های عاشقـــــانه و جــــوک های خـــنــــده دار


و زیباترین کدهای پیشواز ایرانسل

WWW.SOLTANMKM.BLOGFA.COM

هـــــــــــر شــــــب آپـــــــــــــــــــم

سمانه سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 12:09 http://weroniika.blogfa.com/

سلام بانو
انشاءالله که بهتر شی
نگران کارهای عقب مونده هم نباش
خیلی زود به روال عادی برمی گردی
عزاداریهات هم قبول باشه
امیدوارم که بهترینها برای خودت و خانواده خوبت رقم بخوره

سلام
مرسی. بهترم شکر خدا.
فعلا دارم تند تند روی پروژه هام کار میکنم. که تا شب نشده تحویل بدم
مرسی به همچنین عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد