ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

گذشته






Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today is a gift; that's why they call it


 the present


«Eleanor Roosevelt»


خیلی از ما اونقدر غرق در گذشته میشیم که ارزش زمان حال رو نمیدونیم. اونقدر غرق فکر در اشتباهاتمون در گذشته یا بدشانسی ها و پیش آمد های بد و حتی تصمیم های غلط میشیم که یادمون میره زمانی که الان داریم صرف اون میکنیم برای غصه خوردن و فکر کردن به اتفاقی که افتاده. غالبا بدون اینکه از اونا درس بگیریم فقط بهش فکر میکنیم و غصه میخوریم .


چیزی که ما بهش فکر نمیکنیم هدیه ای هست که در دستانمون هست و اون رو از دست میدیم .

امروز همون دیروزی هست که ما الان داریم غصه ی از دست دادنش رو میخوریم. بیاین قبل از اینکه فردا غصه ی امروز رو بخوریم دست از دیروز بکشیم از گذشته هامون درس بگیریم و امروز رو بسازیم تا در انتظار فردا باشیم.


پی نوشت:

۱- یه دستگاه خریدم بند صورت می اندازه. داشتم پیشونیم رو تمیز میکردم زد وسط ابروم رو برد :(( خیلی گریه کردم . همسر جان با سایه ابرو کاری کرد که فعلا معلوم نیست فقط بأید مراقب باشم پاک نشه. به نظرتون در میاد؟ نمیدونم چی کار کنم خیلی وحشتناکه :(((

۲- این هفته کمی درگیرم. ممکنه کم بیام.

۳- هوا باز داره میره در حد هشدار مراقب باشید. 

نظرات 3 + ارسال نظر
الین پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 22:37

من یه بار همچین گندی به ابروم زدم دیگه در نیومد.البته من کلا کم مو هستم. راستی این بند اندازها خوبن.؟ من از اپیلاتور استفاده میکنم.
در مورد آلودگی هم بله متاسفانه. دیروز دانشگاه بودم به محض اینکه رسیدم حالم به هم خورد و داغون شدم باز.فشارم میاد پایین و واقعا مرگ رو حس میکنم.

من که راضی بودم عزیزم به جز قسمت خراب کاری ابرو. اگر سمت ابرو هات نری خوبه.
بخصوص برای پشت لب و صورت روی گونه ها که مو های ریز هست.
الان خوبی/ بخصوص الان که برگشتی تهران خیلی مراقب باش. شما شمالی ها بخاطر اون هوای پاکی که دارید خیلی بیشتر از پایتخت نشین ها حساس هستید. منم از وقتی از ایران رفتم هر موقع برگردم این طوری میشم :)))

خواهرشوهر پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 00:04 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

شما هم مواظب خودت باش
نگران ابروت هم نباش
زود در میاد، فعلا همون سایه ابرو استفاده کن

فعلا که خبری نیست البته هنوز یک هفته نشده
میترسم همین طوری که ابرو هام ناقص بود ناقص تر بشه :)))

ریحانه سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 09:47 http://6962576.blogsky.com

سلام گلم خوبی جمله هایی که در موردگذشته گفتی خیلی با معنی بودن و کاملا درست بودن ...........
این دستگاه هایه بند انداز اینجورین باید باهاش تمرین کنی تا یاد بگیری و حرفه ای بشی یکی از دوستام انقدر باهاش کار کرده زیر ابرو برمیداره
من که اصلا اصلاح نمیکنم فقط پیشونی پشت لب اونم پیشونیم ماهی یه بار ولی پشت لب هر هفته شوهری میخواست واسه شب یلدایه پارسال بخره فرار کردم گفتن نــــــــــــــــــــــــــه اخه زن عموم داره مثل تو شد ترسیدم بعد من که مو ندارم نگران نباش در میاد ابروت از داروخانه قطره سینره بگیر عالیه زود در میاد...........
مراقب خودت باش گلم بوســــــــــــــــــ

سلام عزیزم
اره خیلی خطرناکه فعلا که همش سایه میزنم تا در بیاد
تو هم مرآقب خودت باش
بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد