ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

صندلی داغ!!

سلام. 

امروز یه متن نوشتم اما نصفه نیمه دخیره شد منم سر درد بدی دارم و نمیتونم دوباره بنویسم. اما به جای اون یه پست میذارم که توی پیچ بانوی خانه  عزیز دیدم گفتم این بهتره برای یک روز جمعه.

پی نوشت : ۱- نلسون ماندلا دیشب بعد از یک دوره ی طولانی بیماری درگذشت. مرد بزرگی بود از اونا که دیگه توی تاریخ تکرار نمیشن. روحش شاد و یادش گرامی

۲- امتحانم فردا دیگه تمام میشه و راحت میشم. خیلی خوشحالم. سعی میکنم دیگه امروز تمامش کنم که به فردا نرسه.

 

بچه ها من حوصلم سر رفته بود گفتم یه صندلی از نوع داغش بزارم. کی میخواد شرکت کنه؟؟؟ پست بزاره سوالارو و جواب بده تو وبلاگ خودش. هر سوالی هم دوست نداشت میتونه جواب نده. 

1- رشته ای که خوندی و رو دوست داری؟


2- بیشتر برای چه کسی درد ودل میکنی؟

3- تو بچگی چه بازیهایی میکردی؟

4-دوست داری یا داشتی عاشق شی و ازدواج کنی یا ازدواج کنی وعاشق شی؟(منظور همسر ایندته)

5- در خرید مشکل پسند هستی؟

6- معمولا با کی میری خرید؟

7-بیشتر لباسات چه رنگیه؟

8- از اون دسته زنا هستی که شوهرشونو فقط مال خودشون میدونن؟

9- تفریحت چیه؟


۱- یک لیسانس ایران گرفتم که ازش متنفرم اما رشته ای که الان دارم میخونم رو عاشقشم. 

۲- خواهرم

۳- بازی ملکه ی زیبایی که تحت تاثیر ملکه ی زیبایی سال ۱۹۹۴ بود که آشورایا رای شد.

۴- من با عشق ازدواج کردم. اما علاقه ی الانم به همسرم اصلا با زمانی که دوست بودیم یکسان نیست. نمیدونم پس اون چی بوده!

۵- خیلی زیاد اما چون به این نتیجه رسیدم که انتخاب اولم همیشه بهترین بوده و گاها برگشتم به همون اولی یا اگر چیزی به جز اون خریدم پشیمون شدم دیگه همیشه همون انتخاب خوب اولی رو میخرم. 

۶- خواهرم و شوهرم. اگرم هم باشه مامانم . بستگی به زمان داره. قطعا با هر سه نمیرم :))

۷-مشکی و کرم.

۸- اگر منظورتون اینه که نذارم به خانواده ی خودش سر بزنه نه. من اینطوری نیستم. شوهرم اول پسر اونا بوده بعد شوهر من شده. 

۹- کتاب خوندن. و جدیدا وبلاگ نویسی و البته سوشی خوردن با خواهر جون


نظرات 11 + ارسال نظر
خانم اردیبهشتی شنبه 16 آذر 1392 ساعت 15:43

سلام
نلسون ماندلا نه تنها تاریخ کشور خودش را تغییر داد روی تاریخ و سرنوشت خیلی از مردم و کشورهای دیگه هم اثر گذاشت

سلام
بله درسته ماندلا فقط برای مردم خودش نبود. دنیا رو تغییر داد

سمانه شنبه 16 آذر 1392 ساعت 12:17 http://weroniika.blogfa.com/

سلام
اول اینکه مرد بزرگی بودن نلسون ماندلا
من تازه دیروز متوجه شدم توی 27 سال زندانی بودنشون احساس پیروزی می کردن
دو هم انشاءالله که امتحانها هم خوب تموم می شه
با مورد 5 هم شدید موافقم همون چیزی که دفعه اول دیدیم و پسندیدیم تا نخریم خیالمون راحت نمی شه یا اگر هم نخریدیم دلمون پهلوش می مونه بد جور

سلام
مرسی

انشالله این امتحان آخرو هم با نمره خوب پاس میشی.
پیشنهادت هم در مورد صندلی داغ خیلی جالب بود.در اسرع وقت حتما به سوالات جواب میدم.

سلام
مرسی.
منتظرم برای خوندن جواب ها

الین شنبه 16 آذر 1392 ساعت 00:54

4. عشق و محبت برام مهم بود. عاشق کسی بودم که تو قمار روزگار هم دیگه رو باختیم. اما شوهرم رو دوست داشتم و دارم. یه رابطه دوستانه همراه با احترام رو به عشق ترجیح میدم چون عشق اژ خود گذشتگی می خواد که من ندارم متاسفانه.
5.دنبال چیزهای شیک و خاص هستم. نمیدونم مشکل پسندی هست یا نه.
6. مامانم و شوهرم. انصافا هر دو هم با صبر و حوصله میان.
7. همه رنگی دارم اما بیشتر کرم نباتی یا کرم شکلاتی. کلا کرم و شکلاتی. اما لباس خونگیم قرمز و بنفش.
8. اینکه شوهرم رو با زنی شریک شم هرگز. اما اگه منظور خونوادش باشه باید بگم کسی که بتونه از خانوادش بگذره حتما از زنش هم میگذره. اما باید تعادل و عدالت باشه بین رابطه با همسر و خانواده.
9. گشت و گذار با داداشام و مامان و بابام. البته قبلا سر ژدن و بودن کنار خونواده همسرم که الان دیگه...
و وبلاگ نویسی و وبلاگ خوندن.

الین شنبه 16 آذر 1392 ساعت 00:52

اولا خوشبه حالت که امتحانت تموم شده من دیگه شدیدا دارم درگیرشون میشم. دعا و انرژی مثبت واسه خوب شدن نمره ها و پروژه هام یادت نره لطفا. اگه بالای 17 شه معدل کلم خیلی خیلی برام خوب میشه. اما صندلی داغ.
1. عاشق رشته هام بودم و هستم هم لیسانس هم ارشد.یکی نیستن اما کاملا مرتبط.
2. داداش دومیم. هیچ نا گفته ای براش ندارم. جدیدا هم دوستان وبلاگیم.
3. خزدسالی خاک بازی. که میگن باعث بالا رفتن اعتفاد به نفس میشه. و شده. بعدم خاله بازی با داداشام و غروسک بازی. تا الان.
4. عشق و محبت برام مهم بود. عاشق کسی بودم که تو قمار روزگار هم دیگه رو باختیم. اما شوهرم رو دوست داشتم و دارم. یه رابطه دوستانه همراه با احترام رو به عشق ترجیح میدم چون عشق اژ خود گذشتگی می خواد که من ندارم متاسفانه.
5.دنبال چیزهای شیک و خاص هستم. نمیدونم مشکل پسندی هست یا نه.
6. مامانم و شوهرم. انصافا هر دو هم با صبر و حوصله میان.
7. همه رنگی دارم اما بیشتر کرم نباتی یا کرم شکلاتی. کلا کرم و شکلاتی. اما لباس خونگیم قرمز و بنفش.
8. اینکه شوهرم رو با زنی شریک شم هرگز. اما اگه منظور خونوادش باشه باید بگم کسی که بتونه از خانوادش بگذره حتما از زنش هم میگذره. اما باید تعادل و عدالت باشه بین رابطه با همسر و خانواده.
9. گشت و گذار با داداشام و مامان و بابام. البته قبلا سر ژدن و بودن کنار خونواده همسرم که الان دیگه...
و وبلاگ نویسی و وبلاگ خوندن.

وای من بیچاره شدم سر این امتحان ها. اما خوب دیگه تمام شد.
انشاالله که نمره هات خوب بشه عزیزم.
در مورد شماره ی ۸ کاملا باهات موافقم. مرد اگر به خانواده اش اهمیت نده زنش رو هم خیلی زود براش بی اهمیت میشه.

زویا جمعه 15 آذر 1392 ساعت 23:56 http://zehnemanedige.persianblog.ir

خودت صندلی داغ گذاشتی، اونوقت در پاسخ به سوال 8 نوشتی اگه منظورتون اینه که ...!!
کلا جالب بود ولی :)
چشم منم جواب میدم حتما :)
اصن عاشق این کارهای دسته جمعی و نظریابی ام. یه پستی هم یه بار با دوستان در مورد مرد ایده آلمون نوشتیم

سلام عزیزم
نوشتم که این رو از پیج بانوی خانه برداشتم
برای همین نمیدونستم منظور از سؤال ٨ رو به طود دقیق
حتما میام میخونم

صنم جمعه 15 آذر 1392 ساعت 22:49 http://daftaresanam.persianblog.ir/

خداروشکر شر امتحانا کنده میشه
متاسفانه صندلی داغ نمیتونم بذارم چون میترسم از هرچیزی بگم و یه وقتی یه آشنا بشناسه و....

آره دیگه ساعت های آخر و نفس های اخر منه. اما تمام میشه

در مورد صندلی داغ هم همین سوال ها رو فقط قراره جواب بدیم البته بازم به انتخاب.
منم دلم نمیخواد آشنایی بیاد اینجا حس بدی پیدا میکنم.

خواهرشوهر جمعه 15 آذر 1392 ساعت 19:44 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

دوست دارم هوا تا
Thanks a lot

فدای تو عزیزم منم دوستت دارم
You are very welcome. Anytime

زنی در مه جمعه 15 آذر 1392 ساعت 18:01 http://www.zanidarmeh.blogfa.com

سلام.
امیدوارم همیشه موفق باشی.

مرسی

خواهرشوهر جمعه 15 آذر 1392 ساعت 16:29 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

به به
چه خانم باشخصیتی
من با مورد 8 خیلی حال کردم
اون پست قبلیت هم ندیدم کجا باید نظر بدم واسه همین اینجا میگم
آقا اون کلمه خواهرشوهر و bold کن
نظرم همین بود

اهم اهم
فدای شما. در مورد شماره ۸ هم واقعا حرف قلبی رو زدم

بانوی خانه جمعه 15 آذر 1392 ساعت 13:57 http://1zojeashegh.blogfa.com

خیلی جالب بود. ممنون عزیزم. اینشالله که آخریه رو هم خووووب میدی و دیگه شبا راحت میخوابی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد