ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

وبلاگ من

سلام به همه 

چند وقت پیش باران جون توی یه کامنت نوشته بود که وبلاگت خیلی آموزشی فرهنگی شده. 

راستش من پارسال با وبلاگ یک نفر آشنا شدم. اولین وبلاگی که شروع کردم به خوندن اون بود و هنوز هم میخونم و بهش سر میزنم. اما تقریبا خاموش بودم. تا اینکه دیدم وقتی خاموش باشی فایده نداره اگر مطلب رمزی باشه طرف بهت اعتماد نمیکنه رمز بده. 

ضمن اینکه نیاز داشتم بنویسم از ذهن مشغولی هام تا کمی آروم بشم. گرچه از ذهن مشقولی های واقعیم کم مینویسم اما همین که اینجا گاهی جیزی مینویسم خیلی آرومم میکنه. 

خواستم بگم وبلاگ من داستان زندگی من نیست. دوست هم ندارم زیاد از خودم یا زندگیم یا شرایطش حرفی بزنم. اگر زمانی جیزی گفتم بدونید که کاسه ی صبرم سر اومده. 

ببخشید اگر زیادی آموزشی شده و ببخشید اگر زیادی به یک سری مسائل گیر میدم. اینا چیزهایی هست که خیلی من رو آزار میده. 

سعی میکنم کمی مطالب بهتری به جز مسائله ی تکراری رانندگی بنویسم. 


پی نوشت:

پازل همه رو درگیر خودش کرده امشب مهمون داشتیم همه سر میز داشتن پازل درست میکردن شوهرم که بد تر همه طفلک دیگه سردرد گرفت اما فکر کنم الان یه ۳۰۰ تیکه ای درست شده باشه 

نظرات 7 + ارسال نظر
باران پاییزی دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 10:37 http://baranpaiezi.blogsky.com

شما دیدگاه خودت رو درباره ی هر چیزی که می بینی داری عزیزم و اینجا خانه ی تویه. یا من خاننده میخونم و قبولش دارم و یا نه. پس هر چه میخاهد دل تنگت بگو

قربون شما دوست نازنین برم

صنم دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 10:20 http://daftaresanam.persianblog.ir/

هررررررچه میخواهد دل تنگت تایپ کن

ای به چشمممم

خواهرشوهر یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 19:49 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

وبلاگ خودته عزیزم
هر کس هر چیزى کهدوست داشته باشه تو وبلاگش مینویسه
مهم اینه که الان نوشتن این مطالب شما رو راضى میکنه

آره از فشار عصبی هم کم میکنه

آرزو یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 16:28 http://omidandarezo.mihanblog.com/

اگه تونستی از مراحل تکمیل پازلت عکس بگذار

معمولا اولش خوب پیش میره، وسط هاش خیلی کند پیش میره و آخرش هم سریع پیش میره
من میدونم، تو میتونی تمومش کنی

امشب میذارم
دقیقا همینه که میگی فعلا من گیر کردم :))

زویا یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 13:00 http://zehnemanedige.persianblog.ir

عزیزم اینجا وب توئه. راحت باش و هر چیزی دوست داری بنویس. باران هم میدونم که منظورش این نبوده که ازینا ننویسی. فقط فیدبک داده، من همیشه کلی چیز میز از وب باران یاد میگیرم. مگه بده؟ :)) البته اگه همون باران پاییزی خودمون باشه

نه بارانی که گفتم باران پاییزی عزیز نیست یک نازنین دیگه هست که اتفاقا میدونم منظورش این نبوده. درواقع نوعی تعریف بود.
اتفاقا همون باران پاییزی نازنین وبلاگ خیلی خوبی داره

marzi یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 12:45 http://rozegaremarzi.blogfa.com

سلام بانو.
به نظر من بعضی چیزا باید اینقدر گفته بشه تا ملکه ذهن بشه. ایرادی نداره که ما به اطرافمون دقت نظر داشته باشیم و به نظرم این یه حسنه. به آدم های نکته بین که زود میفهمن که بعضی چیزا سرجاشون نیست میگن eq بالایی دارن. یعنی هوش هیجانی شون بالاست. و الان این معیار آدمهای خوب در جامعه است. پس به خودت ببال.
اگه همه مثل شما فکر میکردن ، دنیا گلستان بود.


خجالتم میدی عزیزم

دلارام مهربون یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 10:24

بازم پازل؟

:))) آره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد