ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

بازار بزرگ تهران!

سلام

امروز بالاخره رفتیم بازار. اولین بار بود که با ماشین میرفتم. مامانم گفت با مترو بریم که بنا به دلایلی من مخالفت کردم و گفتم یک طرح میگیرم و با ماشین میریم. 

اصلا هم بلد نبودم!! ولی دیگه سلام و صلواتی رفتیم تا آخرش خوردیم به یک جایی که اقا پلیسه گفت نمیشه بری و بپیچ که فهمیدم اونجا نزدیک بازار هست. 

کمی چرخیدیم البته خرید نکردیم ( خرید آنچنانی نکردیم) مثلا من برای خودم یه نایسر دایسر هست که تلویزیون تبلیغ میکنه گرفتم چون مامانم یکی از کیش گرفته بود حرف نداره . 

خوب اینا بماند بشنوید از صبح که چه کردم .

یادتونه گفتم اون مدیر ساختمان فضول گفته بود که آقای احسانی همسایه ی طبقه ی سوم گفته اگر ایشون باز اینجا پارک کنه من ماشینش رو خط می اندازم. خوب ما قبلا با اون اقا حرف زده بودیم و قرار بر این بود که ایشون که اخر شب ساعت ۱۰ میاد خونه ما ماشین رو بعد از ایشون بذاریم. حالا اقای مدیر گفته بود که کلا گفته ما اگر بذاریم خط می اندازند. خوب فرداش هم ماشین خط افتاد!

امروز صبح آقای احسانی رو دیدم . رفتم و سلام علیک کردم و موضوع رو براش گفتم و گفتم که اقای فضول باشی گفته از قول شما گفته ماشین رو خط می اندازید و ماشین خط افتاده اما اقای احسانی من شخصیت شما رو میدونم و میدونم که کار شما نیست . باورتون نمیشه که جا خورد! جون بچه هاش رو قسم میخورد که این کارو نکرده. گفتم نیازی به قسم خوردن نیست من خودم میدونم که کار کیه و الکی قصد ایشون هم فقط به جون هم انداختن همسایه ها هست.

بعدم گفت لازم بدونید رو به رو میکنیم گفتم من مشکلی ندارم فقط بدونید که با چه آدمی طرف هستید.

ماشین باز خط افتاده دوربین رو هم به زودی نصب میکنم اما در اولین فرصت که ببینمش بهش میگم که یک خط دیگه روی ماشین بیوفته من برای شما مامور میارم. میدونم می ترسه...


چند شب پیش این مطلب رو خوندم. مو به تنم سیخ شد.


پی نوشت: چون زیاد از مشکلات رانندگی نوشتم دیگه نمینویسم فقط همین رو بدونید که ممکن بود از امشب دیگه وبلاگ من آپ نشه! همین 

خیلی بعد نوشت: اقا یه توضیح در مورد پی نوشت بدم که این که گفتم دیگه وبلاگم آپ نشه برای این بود که مرده بودم!!

دوستتون دارم 


نظرات 11 + ارسال نظر
الین شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 14:14 http://zani2del.persianblog.ir

نمیدونستم میشه باهاش پیاز هم خورد کرد. آب نمینداره؟ شوهر عزیز من خوشش میومد میدادم او خورد کنه. خدا بیامرزتش من دستم درد میگرفت فشار بدم راستی من خریده بودمش 20 تومن

نه اصلا آب نمی اندازه.
آره منم برای پیاز کمی دستم درد میگیره اما این جدیده خیلی تیغه ی تیزی داره.
میگم که هرجا یه قیمتی داره

خواهرشوهر پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 20:27 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

دور از جون ماه جان
خیلى مراقب باش عزیزم
چه ماجراى جالبى، واقعا مو به تن ادم سیخ میشه

حتما عزیزم

الهام پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 15:55 http://mehrparvar.blogfa.com

همسایه خوب از اون چیزاس که فقط باید دعا کرد واسش، چون با این آپارتمانا دیگه نمیشه کاری کرد...

آره واقعا.

دلارام مهربون پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 15:37

عجب... بلا به دور.. صدقه بده در راه خدا...
عزیزم تم شما تو مایه های طوسی و ابی.... من از تم مشکی بدم میاد... ولی وقتی رفتم تو وبلاگ اون خانوم برای اولین بار تمش رو به روش نیاوردم.... خب سلیقه خودش بوده دیگه... به من ربطی نداره...
من فقط قبول شدنش رو توی دانشگاه بهش تبریک گفتم... بعد دیدم که اومده تو وبلاگم فقط اون حرف رو زد...
بی خیال.. چیز مهمی نیس...

باورت نمیشه دلارام جان همون روز من صبح قبل از اینکه برم بیرون صدقه گذاشتم کنار عنی همیشه همین کار رو میکنم.
بیخیال بقیه بابا خودت رو عشقه

marzi پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 14:55

بانو جون سلام.
اول اینکه اونا آقای بی فرهنگ رو با تمام قوات سرجاش بنشون تا درس عبرتی بشه برای بقیه فضولهای عالم.
دوم چرا دیگه آپ نمیکنی؟؟ چی شده؟؟
سوم بابت اون مطلب سپاس. واقعا آدم دهنش از تعجب باز میمونه. کار خدا رو میبینی. چقدر قشنگ ازش محافظت کرد.

سلام عزیزم
حتما این کارو میکنم. :)))
نه عزیزم نگفتم دیگه آپ نمیکنم گفتم ممکن بود!! ( اخه اگر مرده بودم که روحم نمیتونست وبلاگ نویسی کنه :)) )
اره واقعا

دلارام مهربون پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 14:43

جواب کامنتت: رو تختی دوختن کار نداره که... فقط باید دورش یه کش بدی

اینم اون یکی کامنتت در مورد همسایه مون: البته خودش هم چند باری پیشم اومده با هم حرف زدیم.... ولی اینکه ما رو یه بار دعوتش کنه خونه شون برای شام نشده...
اتفاقا اهل معاشرت هم هست.. همش خونه شون مهمونه

دلارام مهربون پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 14:40

اها گرفتم نایسر دایسر چیه.... یه جور خورد کنه....
مرسی بابت توضیحاتت
من پیاز رو با سبزی خورد کن خورد می کنم همیشه... هر وقت 5 کیلو پیاز می گیرم و با اون خوردش می کنم... خیلی هم خوب خورد می کنه... چون از پیاز بدم میاد و درشتش رو توی غذا ببینم نمی خورم... واسه همین باید کامل خورد شه

خدا نکنه عزیزم. چرا کشته شی؟

اره یک جور خورد کن هست فقط اسمش نایسر دایسر هست.
مثل مارک فیلیپس یا ناسیونال اینم اسمش نایسر دایسر هست
یک راننده ی احمقی که با حرکتی که کرد نزدیک بود ماشین من توی اتوبان منحرف بشه. تنها شانسی که آوردم این بود که اتوبان خلوت بود و من تونستم لاینم رو عوض کنم به سرعت و سرعتم رو خیلی کم کنم که اون من رو رد کنه وگرنه ماشین چپ شده بود

زویا پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 11:22 http://zehnemanedige.persianblog.ir

مبارک باشه خریدات خانومی :) ایشالله زودتر از دست این خط و خوط ها بدی های این همسایهه راحت بشید! والله خوب اعصابی دارید شماها! من بودم قاطی میکردم
چرا ممکن بود دیگه آپ نشه! ازین کارا نکنی ها :) ما دوست داریم همیشه باشی خانومی :)
خبر رو هم خوندم! وای خدای من! سهل انگاری پدر و مادر که جای خود! اما خدا واقعا هوای این بچه رو داشته و حفظش کرده

مرسی عزیزم. آره دیگه ۲ هفته ی دیگه من که برگردم شوهر جان هم اینجا نمیاد دیگه تمامه.
منم حسابی چند شب پیش که اومد دم خونمون شکایت شوهرم رو بکنه خدمتش رسیدم.
نه عزیزم اگر قرار بود این آپ نشدن اختیاری دیگه نبود چون نزدیک بود کشته بشم!!
آره واقعا از یک طرف سهل انگاری پدر و مادر و از طرف دیگه حس محافظت اون همه سگ ولگرد از اون کودک بی پناه

پرنیان پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 09:48 http://www.najvaye1zan.blogfa.com

عجب ادم بی فرهنگیه
خوب صبری داری بخدا
من بودم با همین ماشین از روش رد میشدم

عجب میگی قیمتش میره بالا ولی خوب خیلی بی فرهنگه
دلم میخواد این کارو بکنم نمیشه!

دلارام مهربون پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 01:51

نه عزیزم اونجوری ها هم نبوده ها.... هر وقت اهواز بره برای من یه بشقاب خرما میاره....
قربونت عزیزم...

دلارام مهربون پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 01:50

سلام عزیزم
نایسر دایسر چیه؟
چرا وبلاگت اپ نشه؟ چی شده مگه؟

سلام عزیزم
نایسر داسر یه دستگاه هست که باهاش میتونی همه چیز رو خورد کنی.
حالا به هر سازی که میخواهی درست کردن سالاد شیرازی و سالاد کلم رو خیلی راحت میکنه ضمن اینکه پیاز رو اینقدر خوب خورد میکنه که دیگه از شر گریه های پیاز خورد کردن هم راحت میشی
منتها ما.هوا.ره که تبلیغ میکنه میگه ۸۸ هزار تومن. مامانم کیش خرید ۴۰ تومن من دیروز توی بازار خریدم ۵۲ !!!
چون نزدیک بود کشته بشم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد