ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

کلاغ..پر... گنجشک... پر.. گوشی من...؟!!

سلام

وای امروز عجب روزی بود. کلی کار داشتم. این روزای آخر که میشه زمان فقط داره پرواز میکنه. امروز قرار بود بریم تجریش وقتی سوار ماشین شدم از پارکینگ بیام بیرون اولین دونه ی برف رو دیدم وای که چقدر لذت بردم. تمام طول راه از خونه تا تجریش رو آهنگ برف بابک جهانبخش رو گوش میدادم

<برف..برف.. برف میباره.. خاطرات تو رو یادم میاره...>

اینقدر هم سرد بود که نگو یخ زدیم.

عصر کلاس خود آرایی داشتم و شب خونه ی مامان شوشو شام دعوت

کلاس من ساعت ۵ بود. اینقدر گیج بودم که کیفم رو خونه جا گذاشتم بدون یک قرون پول و گواهینامه و کلا بدون هیچی با موبایلم رفتم ارایشگاه!! 

داشتم تمرین های قبلی رو انجام میدادم که یکی از بچه های سالن اومد سراغم که یکی از مشتری ها زنگ زده میگه گوشی تو رو اشتباهی با خودش برده!! حالا میگه اگر عجله نداری بره خونه با آژانس بفرسته! برف هم میامد شدید. گفتم باشه بفرسته.

باز زنگ زد که آژانس نیست و گوشی رو بفرستم خونتون؟ گفتم من دارم شام میرم مهمونی خونه نمیرم. 

باز زنگ زد که خودم میام اما ترافیکه. تا ۷:۳۰ آرایشگاه موندم و نیومد. به بچه ها سپردم که گوشیم رو تحویل بگیرن و من فردا برم ازشون بگیرم.

اما توی این فاصله چون آدمی نیستم که بیکار بشینم و مثل بچه های خوب تمرین آرایش رو هم به خوبی انجام داده بودم گفتم موهام رو کوتاه کنن. یعنی وقت برای ۳ شنبه داشتم گفتم خوب چه کاریه من که الان اینجا هستم یکباره الان کوتاه کنم 

در طی یک عملیات انتحاری موهام رو تیکه تیکه کوتاه کردم از قدش خیلی کوتاه نشد اما بعد از سال ها باز یک چتری مامانی توی صورتمه که عاشقشم

چون قرار نبود کاری کنم وقتی رسیدم خونه هیچ کس نفهمید من موهام رو کوتاه کردم =))))

اما بشنوید از برف 

وقتی از در آرایشگاه اومدم بیرون ماشین سفید شده بود. اول کلی برف از شیشه پاک کردم بعد آروم آروم راه افتادم. اولین تجربه ام برای رانندگی توی برف بدون لاستیک یخ شکن بود. با سرعت ۱۰ تا میرفتم ماشین دنده اتوماتیک بود و من نمیدونستم این مواقع باید دقیقا چه کنم برای همین با همون دنده اتوماتیک با سرعت ۱۰ تا میرفتم که دنده عوض نشه. گوشی هم نداشتم که زنگ بزنم از همسر جان بپرسم چه کنم لیز نخورم. تا ماشین در حرکت بود خوب بود اما وای که مجبور میشدم ایست کامل کنم بد بخت بودم چون سر میخورد!!

توی کوچه ی لیز داشتم میرفتم با همون سرعت ۱۰ تا جلوم هم ماشین بود اونم آروم میرفت بعد یه ماشین پشت سرم بود هی چراغ میزد که تند برو!! منم محل نذاشتم چون اگر تند میرفتم و سر میخوردم و تصادف میکردم اون خسارت نمیداد!! با کلی سلام و صلوات رسیدم خونه 


الانم مثل این معتادا که مواد بهشون نرسیده بدن درد دارم که گوشیم نیست. خیلی سخته :(

پی نوشت:

من معمولا خوندن وبلاگ ها رو میذارم آخر شب. الان اومدم توی اتاق به وبلاگ خوندن و جواب دادن که دیدم حضرت والا در حال دیدن خواب هفت پادشاه هستن. خیلی تیک تیک کنم با این ناخن های جیگرم بیدار میشه. بنابراین فردا قول میدم بیام سراغتون 

۲- من الان بی گوشی چیکار کنم؟

۳- اعتیاد بد دردیه :(

امضا: یک بانوی ماه معتاد 

نظرات 13 + ارسال نظر
marzi سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 11:24 http://rozegaremarzi.blogfa.com

وای ماه جان تند تند پست میذاری وقتی میام بخونمش اول تا آخر تو وب تو ام.
بالاخره تو مشهد هم برف اومد. اما بلا به دور بلا به دور سرماش داغونمون کرد. یخ زدیم رفت. فکر کنم این ماه پول گاز کمرشکن باشه.
می بینی چطور به موبایل و وسایل الکترونیکی وابسته شدیم؟؟!!
انگار نه انگار که تا همین چند سال پیش خبری ازش نبود. مثل اینه که قرنهاست موبایل داریم. بدون اون نمیشه یه روز رو شب کرد. حالا هم که نت جاشو گرفته بدجور.:
من هرسال 2-5 سانت از موهام کوتاه میکنم. مدل پر. خیلی خوشم میاد. آخه موهام یه حالت خاص میگیره. حالا برای عید باید کمی کوتاه کنم.

فدای تو. اره من قبلا هم هر روز آپ میکردم یک مدت تبلی کردم.
حالا دوباره هرشبی شدم.
به به ولی خیلی مراقب باش که سرما نخوری. اره بابا این وسائل ما رو کرده بنده ی خودش.
منم زیاد کوتاه نکردم بیشتر بهش حالت دادم اما خیلی خوب شده.
همیشه فقط سرش رو کوتاه میکردم این بار حالت دادم بهش

باران پاییزی دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 09:47 http://baranpaiezi.blogsky.com

کوتاهی مو مبارکت باشه بانو. الان اگه چند تا لو لایت هم توش بندازی که خیلی خوشگل میشه و به نما میاد

اتفاقا قراره همین کارو بکنم. برای شنبه وقت دارم

یک ذهن پریشان دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 00:21 http://1zehneparishan.blogfa.com

اعتیاد بد دردیه آقا میدونم
امضا : یک همدرد :)


برای تو دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 00:20 http://www.dearlover.blogfa.com

سلام
مبارک موهات باشه خانومی
حالا مهمونی مامان شوشو بدون گوشی خوش گذشت
خوب کردی به اون راننده بی احتیاط توجه نکردی خوب توی برف و یخ که نمیشه وراژ داد و تند رفت

سلام
مرسی عزیزم
آره البته معمولا وقتی میرم اونجا گوشی رو از کیفم در نمیارم چون زشته. ولی خوب بود. مامان شوشو همیشه به من لطف داره دیگه حسابی ازم پذیرایی کردند. اما همسر جان بیشتر از من هول گوشی رو داشتند بدو بدو بعد از شام اومدیم بیرون که بریم گوشی رو بگیریم که نبودند :))

ریحانه یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 21:00

گوشی بانو هم پر
شوخی کردم پیگیرش باش بیارنش گلم
موهات مبارک
ایول تیک تیک رو دوست دارم ولی خوب کاری کردی رفتی بیدارش نکنی
منم ب گوشیم معتادم حتما باید جفتم باشه مثل الان
خخخخخخ دلت بسوه پیشمه

نه دیگه لطف کرد امروز اورد!!!! یعنی وقتی رفتم آرایشگاه دیدم دیشب نیاورده داغ کرده بودم!!
مرسی عزیزممم .
آره اما خوب گناه داشت دلم نمخواست بیدارش کنم.
من که دیوونه شدم تا گوشی بهم رسید.

آرزو یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 19:04 http://omidandarezo.mihanblog.com/

واقعا سخته وقتی به چیزی که عادت داری ازت گرفته بشه!
درکت میکنم
منم یه جورایی به اینترنت معتادم!

ببین من اونجا روی گوشیم اینترنت داشتم. سر همین اومدم ایران داشتم دیوونه میشدم
رایتل گرفتم به جای ۹۱۲ انداختم توی گوشیم اما خوب انتن دهیش خوب نیست اعصابم رو خورد کرد.
خود ۹۱۲ رو هم هرکاری کردم نتونستم اینترنتش رو فعال کنم. هرچی هم زنگ میزنم به این ۹۹۹۰ همش میگن برو توی سایت هرچی هم میگم تنظیمات سایت فقط برای ایفن قدیمی هست انگار نه انگار!!
خلاصه بیرون کمتر میرم بخاطر همین :)))

خواهرشوهر یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 17:36 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

رانندگى تو برف و بارون ترسناکه
الان داشتم میخوندمت دستام ضعف رفت
یعنى همچین ادم با دل و جراتى ام
موهات هم مبارک باشه

آره خیلی ترسناکه. ولی من دیگه راه افتادم امروز توی نیاوران تو برف رانندگی میکردم اونم در چه حالی یه دستم گوشی بود عکس میگرفتم :)))
مرسی عزیزم

دریا یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 14:56 http://ruzgareman.persianblog.ir/

یادم نیست نظر گذاشتم یا نه
آخه باور کن انقدر سرم شلوغه و همشم آدم میاد میره گاهی میام میخونم و نظر میذارم موقع ارسال یهو یکی میاد تو منم پنجره رو میبندم دیگه یادم میره ارسال کردم یا نه شما به بزرگواریتون ببخشید
آخرش گوشیتو واست آوردن یا نههههههههههه ؟؟؟

میگم چه خوب که یادت نباشه که دوبار دوبار بیای سراغ من.
آره امروز صبح اورد!!

طرلان یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 13:00 http://delsepordeyepashiman.mihanblog.com

عزیزم چجوری طاقت اوردی تا الان؟ من که اگه گوشیم جلو چشم نباشه انگار بچمو گم کردم موهاتم مبارکه..چند وقته منم میخوام چتری بزنم کیان نمیزاره میگه یا خودم میزنم یا هیچی ..چه گیری کردیما..اما حتما میزنم خبرشو میدم....این مشکل سر خوردن با ماشین اوتماتو منم دارم اما به من چه اونا باید تشخیص بدن که چرا ما یواش میریم والا که ما شوماخری هستیم برای خودمون..مگه نه؟

طاقت؟ دق کردم چون عادت دارم شبا لپ تاپ رو که خاموش میکنم تازه یکم با گوشی بازی میکنم بعد میخوابم دیشب داشتم دیوونه میشدم.
مرسی. تو هم کیان رو توی عمل انجام شده بذار وقتی میبینه خوشگل شدی چیزی نمیگه :))
ببین ماشین من یه دکمه کنار دنده داره که عکس برف هست اگر با اتومات میری اون رو بزن. در غیر این صورت با ماشین دنده ای توی برف با دنده ۲ راه بیوفت و کم گاز بده

دومانلی آدا یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 12:13 http://dumanliada.blogfa.com

منم وقتی گوشیمو گم کردم همچین حالی بودم... یه جوری بودم..ذهنم همینجوریشم پراکنده ست اونموقع دیگه کلا تعطیل شده بودم

واقعا منم همین طور بودم اصلا گیج گیج

زویا یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 12:03 http://zehnemanedige.persianblog.ir

اینجا رو باز عوض کردی و آب و جارو کردی که د:)
مبارک موهات باشه :) خوشگل خانوم :)
درک میکنم این اعتیاد رو شدید! این خانمه چجوری گوشی اشتباه برده! وا!!! :)) چه حواسپرت!
راستی این کلاس های خودآرایی واقعا خوبه؟ چندجلسه طول میکشه؟ قیمتشون چجوریه؟ شاید منم برم

آره. اخه اون قالب ها چون فیکس نیست خیلی اذیت میکنه. حالا برای این یک هدر گذاشتم به زودی نصب میکنم که خراب هم نشه
آره خیلی خوبه اطلاعاتش رو برات توی وبلاگت میذارم

دریا یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 09:32 http://ruzgareman.persianblog.ir/

سلام... وای درکت میکنم بانو جان خیلی سخته که آدم گوشیش ازش دور باشه
خیلی مواظب خودت و ماشینت باش توی برف اگه بتونی اصلا رانندگی نکنی تو برف خیلی امن تره

مرسی عزیزم.
آخه نمیشه. اما فعلا که دیگه زندانی شدم چون الان اینقدر برف اومده دم خونه ی ما که اصلا بعید میدم در حیاط دیگه باز بشه!

صنم یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 00:37 http://daftaresanam.persianblog.ir/

من چندماهیه به موهام دس نزدم پر شده قبل عید باید بدم یه قیچی بزنن حال کنن!!
کوتاهی مبارک!
من اون هفته خونه مادربزرگم جا گذاشتم گوشی رو انگار گم کرده داشتم تازه گوشیم هیچ هنری هم نداره!!

ببین من خیلی هم کوتاه نکردم بیشتر یکم بهش حالت داد اما وای نمیدونی انگار موهام زنده شد.
گوشی منم هنرش فقط بازی هاش هست وگرنه به جز این یکی دو هفته که دو سه تا دوست نازنین لطف میکنن و با هم اس ام اس بازی میکنیم نه زنگ میخوره نه اس ام اس میاد ولی نبودش خیلی بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد