ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

وبلاگ نویسی یعنی چی

سلام

وبلاگ نویسی یعنی من تو او ما شما ایشان و تمام این ضمیر های حاضر و غایب در یک فضای دوستانه از دغدغه هاشون بنویسن. از چیزایی که می بینن و لمس میکنن. از چیزایی که آزارشون میده یا دوست دارن. بعضی ها از زندگی شخصیشون مینویسن و بعضی ها کاملا سکوت میکنن توی اون زمینه. بعضی ها آرمانی مینویسند و بعضی ها ان.ق.لابی. 

مهم این نیست که چی مینویسیم مهم اینه که پیام ها رو دریافت کنیم. قرار نیست همه از نوشته های همدیگه خوشمون بیاد. قرار نیست همیشه قربون صدقه ی هم دیگه بریم. قرار نیست همه با هم طرز فکر یکسان داشته باشیم. اما قراره با تعامل کنار هم باشیم.

شمای وبلاگ نویس حق داری هر چیزی که باعث دغدغه های زندگیت میشه رو در این فضایی که برای شخص شما هست بنویسی و من خواننده حتی اگر مخالف نظر شما باشم حق دارم نظرم رو بیان کنم. به این میگن آ.زا.دی . ب.ی.ان

نباید فکر کنیم که چون من مخالف فکر میکنم نباید نظری بدم یا اگر نظری مخالف گذاشتم وبلاگ نویس باید با نظر من موافقت کنه. ( منظورم تایید کامنت برای اینکه بقیه ببینن نیست)

اگر میخواهیم با هم دوستانه زندگی کنیم در این دنیای مجازی باید دوست باشیم بدون تجاوز به حریم های شخصی تعیین شده. 

نظرهامون رو بگیم و از بیان اونا نترسیم. این شرط اول همزیستی هست. فکر کردن و مخالفت کردن با نظری حق مس.ل.م ما.ست.

من همیشه به جز نظر هایی که توش نوشته شده خصوصی یا تبلیغاتی هستند همه رو تایید کردم از تمام کسانی هم که نظر مخالفی دارند دعوت میکنم که پست های من رو به چالش بکشند چون نظر های مخالف هم زیباست.


امضا: بانوی ماه با ذهنی آشفته 


پی نوشت: روز ها داره اینقدر سریع میگذره که خودم نمیدونم باید چیکار کنم. این برف هم شده بلای جون من چون اجازه ی خروج از خونه رو ندارم. برای همین به هیچ کاری نمیرسم. بیشترین ترسم از اینه که یک عزیزی رو میخوام توی این روزهای باقی مونده ببینم که میترسم نشه :(


دوستتون دارم. مرسی که هستید. تمام دلخوشی و ارامش من این روزها همین حضور شما و کامنت ها ی شماست



نظرات 16 + ارسال نظر
آرزو پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 10:46 http://omidandarezo.mihanblog.com/

کاملا درسته

خواهرشوهر چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 22:54 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

ماه جان قالبت خیلى قشنگه
و کاملا با نظرت موافقم

چشمای قشنگته که قالب من رو قشنگ میبینه خواهر شوهر جون

زویا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 22:49 http://zehnemanedige.persianblog.ir

عزیزم پستتو خوندم. پس هم سنیم :) برات آرزوی سلامتی و خوشبختی میکنم. امیدوارم خدا همیشه پشت و پناهت باشه. نگران هیچی نباش تا خدا رو داری

مرسی خانم دکتر عزیزم.

دلارام مهربون چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 22:24

مرسی عزیزم. فدای مهربونیت بشم من

صنم چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 21:52 hthttp://daftaresanam.persianblog.ir/tp://

چه قالب خوشگل و شبونه ای

چشماتون قشنگ میبینه عزیزم

دلارام مهربون چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 21:21 http://amiralisarfaraz.blogfa.com/

سلام بانو جان
ظاهرا مشکل رفع شده... اگه می خوای دوباره قالب قبلی رو بذار... من امتحان کنم مجددا .... شاید این بار مشکل رفع شده باشه...
اگه نشد که دیگه همینو بذار....
قربونت برم... ب خاطر من خیلی تو زحمت افتادیا

سلام عزیزم
خواهش میکنم. نه بابا چه زحمتی. حالا فعلا که این کار میکنه بذار همین باشه. خوشگلم هست.
عزیزمی

دلارام مهربون چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 21:17

همون قبلی رو گذاشتی؟

نه دیگه این جدیده .

یک ذهن پریشان چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 19:14 http://1zehneparishan.blogfa.com

ای خواهررر توام که ذهنت آشفته شده !

دیگه چیکار کنیم. فعلا حسابی گیجم

دریا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 13:45 http://ruzgareman.persianblog.ir/

سللللللام به بانوی دموکرات با ذهنی پریشان
حالا چی شده که دنبال چالش و مخالف و این چیزا میگردی ؟؟؟
دختر برو وسایلت رو جمع کن برو سر زندگیت... تازه همه کارا و قراراتو گذاشتی واسه روزهای آخر خدا هم گفت بذار یه برفی بباره تا بانو دیگه هیچ وقت کاراشو نذاره واسه دقیقه نود

سلام بر دریای پاک و بیکران
آخه یکی از دوستان گفت که اگر نظر مخالف بذاریم که فایده نداره چون تو موافق نیستی و گفت یک زمان توی یک پست یکی با من مخالفت کرده اما من حرفش رو قبول نکردم. ( موضوع حجاب بود و ما دو تا موضع کاملا متفاوت داشتیم خوب من موضعم هرچی هست باید ازش دفاع کنم مگر اینکه غیر منطقی باشه و دلیلی براش نداشته باشم)
وسائلم رو مامانم نمیذاره جمع کنم. ولی از شنبه شروع میکنم
کار ها که خیلی هاش باید روز آخر انجام بشه اما قرار ها این دیدار قبلا و به تازگی هم انجام شده اما دوست دارم قبل از رفتن بازم انجام بشه

شایان فرد چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 13:40 http://dabir64.blogfa.com/

گل گفتی

زویا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 13:12 http://zehnemanedige.persianblog.ir

حرفات همشون درسته :) راستی عزیزم تو چند سالته. اگه دوست داشتی بهم بگو. میخوام تصور درست تری ازت داشته باشم :)

من ۲۷ سالمه خانم دکتر

بانوی خانه چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 13:00 http://1zojeashegh.blogfa.com

همین دیروز تو فیس بوک مهناز افشار گفت با آقای کیمیایی نشستیم برا نقد فیلم متروپل. مردمی که دوست نداشتند خیلی ناهنجار رفتار کردند سوووت میزدند و حرفایی بلند بلند که فیلمتون بیخوده و .... . کاش فرهنگ به جا نقد کردن و درست نقد کردن رو یاد بگیریم. که اگه یاد بگیریم نقدها چه بسا که از کلی پیشنهاد سازنده تره.

خوب دیگه ما متاسفانه از انتقاد توهین رو یاد گرفتیم. یاد نگرفتیم درست انتقاد کنیم که سازنده و مفید باشه.
فق میگیم بده. خوب چیکار باید میکرده که خوب میشد؟
میتونی کاملا درست و به دور از توهین انتقاد کنی اما اگر اون انتقاد با کلمات درشت و بدون دلیل و فقط به جهت ابراز مخالفت باشه هیچ ارزشی نداره

marzi چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 12:17

بانو چرا ذهنت آشفته است؟ مواظب ذهن قشنگت باش.
من با همه ی حرفات تمام و کمال موافقم. عالی گفتی. آورین آورین

والا استرس دارم چه کنم.
قربون شما

صنم چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 12:16 http://daftaresanam.persianblog.ir/

موافقمممممم
چرا اجازه بیرون رفتن نداری؟؟!!!

والا این قدر برف اومده که حد نداره. کوچه ی ما شده سرسره بازی.
برای همین بابام گفته نمیتونم ماشین ببرم بیرون. با آژانس هم بخوام برم کارهام رو انجام بدم سر به فلک میکشه. از خونمون تا اولین وسیله ی نقلیه ی عمومی هم چیزی حدود ۲۰ دقیقه پیاده روی توی برف میخواد که شرمنده :))

خانم اردیبهشتی چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 11:17 http://mayfamily.blogsky.com

سلام
درست میگی! ولی باید اضافه کنم آزادی بیان به این معنا نیست که هر چه که دلمون خواست را به زبان بیاوریم! نظرات مخالف هم باید سنجیده و محترمانه و منطقی بیان بشه!
من بارها برای پست هام نظراتی داشتم که درسته مخالف بودند ولی محترمانه بودند و من ازشون استقبال کردم ولی از طرف دیگه بعضی ها هم بودند که به جای نقد پست و نظرت کلا شخصیتم را تحقیر کردند و بهم توهین کردند! راستش من واقعا نمی تونم این موضوع را تاب بیاورم.

سلام
حرف زدن و بیان کردن موضوعات و اعلام مخالفت اگر بدون رعایت ادب و نذاکت باشه اصلا نظر نیست . بارها شده افراد هنگام بحث و مناظره کارشون به بی احترامی کشیده شده چرا؟ چون کسی که شروع کرده به توهین کم آورده و از زور صداش سعی کرده استفاده کنده.
کسی که به جای اعلام نظر مخالف به قول شما تخریب شخصیتی کنه شما باید بدونید که برنده هستید چرا؟ چون طرف مقابل حرفی برای گفتن نداشته!

باران پاییزی چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 10:24 http://baranpaiezi.blogsky.com

چقدر خوبه که یاد بگیریم به نظرات آدمها چه مخالف و چه موافق احترام بگذاریم و این رو بدونیم که هر کس حق داره نظرش رو بگه اگر چه مخالف باشه.
باهات نوشته هات موافقم بانوی نیمروز و امیدورام برف هر چه زودتر بند بیاد تا بتونی به کارهات برسی و با خیال سوده این مرز پر گهر رو ترک کنی

واقعا چقدر خوب میشد عزیزم
دیگه برف بند اومد فکر کنم از شنبه برم بدو بدو دنبال کارهام:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد