ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

اخطار سیل و عکس های دانشگاه

سلام 

خیلی فعال شدم نه؟ :)) فقط چون آخر هفته هست همین =))

امروز باز اخطار سیل گرفتیم همین باعث شد که یاد موضوعی بی افتم. 

داستان برمیگرده به اولین سالی که اینجا بودم.

پاییز بود فکر کنم اوایل مهر خیلی بارون می اومد. 

روز قبلش خونه ی عمه ها بودیم (‌من عمه جان دختر عمه جان و خواهری) اشتباه نشه ها من زیاد عمه دارم :))

خلاصه عمه جان خونه ی خواهرش موند و ما بچه ها برگشتیم. 

خواهر جان با دوستش رفت بیرون من و دختر عمه جان داشتیم تلویزیون میدیم که یک دفعه برنامه قطع شد آژیر خطر زده شد و اخطار سیل در منطقه ی ما رو داد. اینقدر هم بارون می آمد که حد نداشت. اون موقع ها خونه ی ما نزدیک به ساحل بود 

یک بار - دو بار - سه بار ....

اینقدر تکرار شد که من وحشت کرده بودم. با دختر عمه جان بلند شدیم تند تند مدارک برداشتیم یکی یه چمدون کوچیک با لباس های ضروری برداشتیم و زدیم بیرون از خونه. رفتم دنبال خواهری و ترجیح دادیم بیرون بمونیم. 

موضوع خنده دار این بود که دیگه حتی بارون نمی آمد. 

زنگ زدم به ۹۱۱ گفتم من ترسیدم چی کار کنم. گفت اگر موضوع خیلی مهم بشه پلیس میاد در خونه  و بیرونتون میکنه. 

این داستان تبدیل شد به یک جوک توی خونه ی ما و همیشه با خنده ازش میگیم. 

چون بعد از اون فهمیدم هربار که بارون شدید باشه این رو میگن بخاطر اینکه اگر یک وقت خونه ی کسی رو آب گرفت از دولت شکایت نکنه بگه من نمیدونستم !!

یه فیلم گرفتم اگر بتونم میذارم مطمئن نیستم بشه فیلم گذاشت ولی عکس های کالج رو در ادامه ببینید 

البته عکس های همه جا نیست کلا کالج  ما خیلی بزرگه 

 


 


این عکس بیرون ساختمان کیتان هست هم محل کار من و هم جایی که بچه ها میان درس میخونن. به تازگی نماینده ی دانشجو ها تصمیم گرفته که فوتبال دستی بذارن که بچه ها کمی تفریح داشته باشن!



این طبقه ی بالای کیتان سنتر هست و عکس قسمت شمالی کالج رو نشون میده. ساختمانی که توی عکس میبینید جزو جدید ترین ساختمان هاست که مجهز به تمام تجهیزات ایمنی هست به جز کولر :)) 

طبقه ی پایین کوچه ی چپ عکس رو اگه ببینید یک دیوار قرمز هست ورودی به کافه تریا هست. 

قسمت جنوبی کالج هم کتاب خونه و چند تا ساختمان دیگه قرار داره . 




اینجا باز همون بخش شمالی کالج هست و منظقه ای تمام برنامه ها کالج اینجا برگذار میشه . مثل معرفی دانشگاه ها و جشن های عمومی. بهش میگن کوآد 

 




اینجا ساختمان تئاتر کالج هست. تمامی کلاس ها و تمرین های مربوط به تئاتر اینجا برگذار میشه به علاوه ی سمینار ها 



اون آخر عکس پشت نرده ها یک باغ یا به عبارتی گلخونه هست که برای کلاس های گیاه شناسی استفاده میشه.



اینم کتاب فروشی کالج. البته به این کوچیکی نیست من فقط یه کوچولو عکسش رو گرفتم. تمام کتاب های ما با قیمت خون پدر رییس دانشگاه اینجا فروخته میشه! البته گاهی هم هیچ راهی نداری برای فرار از خریدش


نظرات 17 + ارسال نظر
حقدوست دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 06:16 http://www.bia2mofid.persianblog.ir




سلام بر شما گرامی
وبلاگ خوب و جالبی دارید. امیدوارم در ادامه راه موفق باشید.
شمابزرگوار برای مطالعه مطالب زیر دعوت شده‌‌اید:
***********
[گل] تا کنون به این فکر کردید که: [گل]

نجس‌‌ترین و پلیدترین چیز دنیا چیست؟؟!!!
***********
[گل] احادیث بسیار زیبای هفته [گل]

# گلایه خداوند متعال از بی انصافی انسان
# اثر رنجاندن دوست
# ثواب بسیار عظیم کمک اعتقادی به دیگران
************
[گل] مجموعه ای از برنامه ‌‌های مذهبی آندروید برای گوشیهای هوشمند [گل]

قرآن(متن و صوت)+مفاتیح الجنان+نهج البلاغه+ویجت اذان+رساله12مرجع+سفر عتبات+قبله یاب
************
[گل] چرا حضرت علی(ع) در مقابل غاصبین خلافت سکوت کرد؟ [گل]
[گل] و برای گرفتن حق خود به زور عمل نکرد؟ [گل]
*************
[گل] توصیه می‌‌‌کنم از باقی صفحات وبلاگ هم بازدید کنید.
منتظر حضور و نظرات ارزشمند شما گرامی هستم
www.bia2mofid.persianblog.ir


طرلان دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 05:58 http://delsepordeyepashiman.mihanblog.com

ماه عزیز .سلام ..حسابی سرحال شدی دیگه ؟خداروشکر خستگی دررفته..عکسارو دوست داشتم ..هوا هم که عالیه بهاره ها..راستی یعنی انقدر بارون میاد که مجبورین بزنین بیرون خب کجا باید برین اون وقت؟

سلام عزیزم
آره خستگی راه در رفته اما روزانه حسابی خسته میشم :))
هوای اینجا خیلی عالیه. البته این زمستون خیلی گرم بوده ولی هوا مثل ایرانه ۴ فصله فقط جایی که من هستم برف نمیاد. حدود ۲ ساعتی اینجا برف داره البته.
اگر اونقدری بیاد که خطر آبگرفتگی پیش بیاد مجبور میشیم ترک کنیم البته این بیشتر برای کسایی هست که خونشون از سطح زمین پایین تره خونه ی فعلی من طبقه ی اوله بنابراین مشکلی نیست. ولی در کل اون منظقه ی خطر رو باید ترک کرد یا هتل یا خونه ی فامیل

دریا دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 04:09 http://ruzgareman.persianblog.ir/

سلااااااااااام.... بانو رو آب نبره یه وقت
یه سوال بپرسم نگی این دختره چه خنگه... کالج با دانشگاه چه فرقی داره ؟

سلاممم :))) نه خدا رحم کرد.
نه عزیزم اصلا هم این رو نمیگم. تقصیره منه چون فکر کردم این رو گفتم اما نگفتم ببخشید. به طور کامل توی یک پست توضیح میدم.

My white house دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 01:55 http://mennomen.mihanblog.com

چه خوشگل موشگل هست اونجا.درست به خوشگلی نوشته ها و به خوشگلی روحیه ماه بانوواحتمالا به خوشگلی خودبانو:)

سحر دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 01:46 http://inequity.persianblog.ir/

چه خوشگله دانشگاهتون ادم انگاری اومده پارک و مغزه ادم فعال میشه واسه درس خوندن

دقیقا برای همینه که اینجا همه وقتی میان تازه تشویق میشن به درس خوندن

دومانلی آدا دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 01:07 http://dumanliada.blogfa.com

دستت درد نکنه برا عکسا.... خداروشکر که خوابتم تنظیم شده و راحت شدی...

خواهش میکنم. قابل نداشت

ریحانه دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 00:55 http://6962576.blogsky.com

سلام ماه زیبا
ممنون بابت عکس ها و توضیح ها خیلی قشنگه کالجتون
من دوست دارم برم کافه تریا
کتابخونش تو همین عکس هم معلومه بزرگه

کتاب خونه ۳ طبقه هست که اونم ازش عکس میگیرم. خود کتاب خونه دیدنیه.

marzi دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 00:01

سلام. مرسی بابت عکسها.
چرا اونجا درختاش نخله؟ مگه آب و هوای گرم داره؟ جالبه بعضیها با آستین کوتاه هستن و بعضی ها با کاپشن! نفهمیدم سرده یا گرم.
بانو جون هرجا هستی حسابی بهت خوش بگذره.
راستی اون کامنت رو تایید کنم یا نه؟؟ بابت توضیحاتت ممنون.

سلام عزیزم.
اینجا هوا گرم و مرطوبه. نخل خیلی زیاده. بعد لباس پوشیدن ها اینجا اصلا تعریف نشده هست. یکی هست میبینی کت پوشیده و کلاه و شال یکی با یک لباس نازک میچرخه =))))
اون روز هوا بدنبود اما به شب که میرسه سرد میشه. مثلا توی روز ۲۵ درجه بود شب میشد ‍۱۵ - ۱۶
خواهش میکنم. هر طور دوست داری میل خودته گلم

باران پاییزی یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 23:02 http://baranpaiezi.blogsky.com

وای چقد خارجی
یعنی به برنامه های متفرقه ش بچسبین درس خوند نر وول کنین بابا با این قیمت گرون کتابها
عکسات خیلی خوبه بود بانو. ممنون از معرفی دانشگاه و فعالیتهاش

خواهش میکنم باران نازنینم.

شایان فرد یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 22:53 http://dabir64.blogfa.com/

ترسو

=)))))))

شایان فرد یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 22:49 http://dabir64.blogfa.com/

برگشتی به نت و به من سر نزدی ؟
خوش میگذره ها

سلام چرا ماشاالله آپدیت ها زیاده دارم یکی یکی میخونم. ببخشید

خانم اردیبهشتی یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 22:02 http://mayfamily.blogsky.com

سلام
خون پدر رییس دانشگاه!!!!!

سلام
والا به جز این نمیتونه باشه :)))

مهربانو یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 12:21 http://baranbahari52.blogfa.com/

دستت درد نکنه عزیزم عکسا رو با حوصله و قشنگ گرفتی ..
برم ببینم انگار دارن اژیر میزنن ، چمدونمو جمع کنم برم تو خیابون

دخترگندمگون یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 12:15 http://dokhtaregandomgon.blogsky.com

عزیزم امیدوارم همیشه شاد و پر انرژی باشی.و امیدوارم این قضیه سیل حقیقت پیدا نکنه و به زودیتموم ببشه.براقب خودت باش بانو.:

مرسی عزیزم
نه خدا رو شکر یک دفعه تمام شد.

خواهرشوهر یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 10:09

سلام ماه جان عزیز
خدا رو شکر که دوباره انرژى گرفتى
عکساى قشنگى گذاشتى
هوا چطوره؟

سلام خواهر شوهر جونم
فدای تو آره خواب خیلی مهمه انرژی میده حالا که خوابم تنظیم شده.
هوا بارونی. و دیوونه
یک لحظه آفتابه لحظه ی بعدی انگار دوش حمام رو باز کردی =)))

آرزو یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 10:07 http://omidandarezo.mihanblog.com/

چه عگس خوبی، دستت درد نکنه
اگه تونستی از محل کار خودت هم عکس بگذار

موفق باشی عزیزم

خواهش میکنم عزیزم
باشه حتما

یک ذهن پریشان یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 10:00 http://1zehneparishan.blogfa.com

ساختمون تئاتر چقدر خوشگله

آره البته این یک تیکه ی کوچیکش هست خیلی بزرگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد