ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

من و اسباب کشی و میگوی مادر شوهر

سلام به همه ی دوستای نازنینم. 

سال نوی همگی با ۱۴-۱۵ روز تاخیر مبارک. امیدوارم که سال خیلی خوبی برای تک تکتون باشه. از همه عذرمیخوام که این مدت نبودم. آخرین بار گفتم که درگیر یک پروژه و ۲ تا امتحان و غیره و ذالک بودم جونم براتون بگه که قید نمره ی خوب رو زدم و نتونستم به موقع سخنرانی رو انجام بدم که احتمالا این ۲ شنبه باید انجام بدم. بعد هم درگیر اسباب کشی بودیم و تا همین ۲ روز پیش کلا اینترنت تعطیل بود! این دو روزم جنازه بودم خونه + اینکه شارژ این دوست گرامی ( لپتاپ ) نمیدونم کجا بود!! خلاصه همین رو بگم که از پارسال تاحالا ندیدمتون و دلم براتون تنگ شده

گفته بودم خونه رو دیدم پسندیدم اما وای که بیچارمون کردن تا خونه رو تحویل دادند. ما تا روز آخر مطمئن نبودیم که میتونیم بیایم یا نه!!! 

باورتون نمیشه که هرروز زنگ میزد یه قری می آمد که آخر یه روز عصبانی شدم گفتم ببین آقا اگر نمیخوای خونه رو اجاره بدی وقت من رو تلف نکن. اخه ما با هم طی کرده بودیم که اول آوریل که ۵ روز پیش باشه خونه رو تحویل بده بعد دبه کرد و گفت نه نمیشه تا ۱۵ آوریل نمیتونم!! دیگه تا روزی که کلید رو تحویل داد من واقعا باورم نمیشد که درسته. بعدم به صورت کامل غیر آماده اسبابکشی یک روزه کردیم دقیقا ۹ روز پیش! اصلا هم راضی نبودم. دفعه ی قبلی که اسباب کشی کردم ۳ روز وسیله آوردم خونه چیدم خونه آماده بود. بعد زنگ زدم ماشین اومد وسایل سنگین رو برد. این بار من وقت نداشتم هرچی هم به مامانم گفتم گوش نکرد گفت من بهتر بلدم این شد که با اجازتون یک دفعه دیدم کارگرها توی خونه هستن و خونه هم شلوغ! تند تند وسایل سنگین رو بهشون دادم و تا ۴ روز فقط داشتیم وسیله از اون خونه خارج میکردیم. بعدم که من کلاس داشتم و سرکار هنوز نتونستم اتاقم رو بچینم!!

حالا فکر کنید که ما جمعه اسباب کشی سنگین کردیم. وسایل سنگین مثل مبل تی وی تخت اینا رو دادیم آوردن بقیه رو خودمون آودیم. بعد شنبه من و مامی جان صبح ساعت ۹ رفتیم بیرون که کمی خرید لازمه رو برای خونه ی جدید انجام بدیم من جمله خرید جاکفشی و غیره که شوهر جان زنگ زدن غر غر غر که من میگو میخوام درست کنم الا و بلا الان باید بریم میگو بخریم!! رفتم دنبالش برای خرید میگو.این توضیح رو بدم که مادر شوهر جان یک مدل میگو دست میکنن پفکی اما مثل بیرون خیلی پف نمیکنه که فقط خمیر بخوری و توش خام باشه خیلی هم عالیه و شوهر جان میخواستن اون رو درست کنن.  چیزی حدود ۳ پوند که معادل ۱ کیلو و نیم میگو بود رو خریدیم اومدیم خونه. میگو های اینجا هم فقط کله ندارند باید پاک کنی! اومدم گذاشتم یخچال رفتم شب دیدم خیر همسر جان کاری نمیکنه دست به کار شدم میگو ها رو اوردم بیرون و گفتم پاک کن. ۲ تاشو پاک کردم دلم سوخت ازش گرفتم ولی شمردم ۳۰ تا بیشتر پاک نکردم ۳۰ تا دیگه رو دادم به خودش چون حالم بد شد =))) 

البته ما اونشب میگو نخوردیم فکر کنم ۳ روز بعد خوردیم اما جاتون خالی که میگویی خوردیم عالی. این اولین بار بود که من توی این مدت دستپخت همسر جان رو میخوردم. خیلی خوب بود.


خیلی خستم. حس میکنم دلم میخواد چند روزی رو بخوابم اما نمیشه :(

میام سراغ تک تکتون دوستتون دارم 

مرسی از باران عزیزم -ذهن پریشان عزیز - دختر گندمگون و بقیه که به یادم بودید...


پی نوشت: عاشق تک تکتونم. اومدم با چیزی حدود ۳۰ تا کامنت مواجه شدم ولی الان ساعت ۱۲ شبه و نمیرسم همه رو جواب بدم و تایید کنم. چون فردا باید ساعت ۸ سرکار باشم :(((

خیلی زود همه رو تایید میکنم 

نظرات 10 + ارسال نظر
ریحانه چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 15:42 http://6962576.blogsky.com

ای وای اسباب کشی یعنی واقعا نمیدونم چ جمله ای رو براش ب کار ببرم ک بتونم خوب تو صیفش بکنم از بس ک بده
یه خسته نباشید توپ بهت میگم هر چند دیر ولی میگم چون میدونم واقعا اذیت شدی
میگو هم نوش جان گل دختر

قربونت برم عزیزم.
واقعا دیوونه کننده بود این اسباب کشی

هیوا چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 09:34 http://www.rajbafteha.blogfa.com

میگفتی گاوی گوسفندی چیزی به مناسبت قدومتون سرببریم خانم خانمها
چه عجب .به ما که هیچ، رحداقل به وب خودت سر زدی
دلم برات تنگ شده بود

شرمنده عزیزممممممم
دیگه برگشتمممم

My white house دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 22:08 http://mennomen.mihanblog.com

راستی ماهبانوجان ازدیروزهمینطوردلم میگوپفکی مغزپخته میخواد.میگوهای ما مغزش سفت ونیمه خام درمیاد.رازدستورپخت مادرشوهرم به ما بگومیگوهامون خوشمزه بشه
امیدوارم خستگی اسباب کشی وکارهای متفرقش به سلامتی ازتنت دررفته باشه

ای به چشم عزیزم. من که خودم هم بلد نیستم اما به شوهر جان میگم دستورش رو بده بهت میگم.
مرسییی

خواهرشوهر دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 10:34 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

به به
ماه جان عزیز
بالاخره رونمایى کردى
امیدوارم سال خوبى داشته باشى
خونه جدید مبارک باشه
خسته هم نباشى
مراقب خودت باش

فدای خواهر شوهر عزیز
مرسی عزیزم امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشی

دومانلی آدا دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 06:52 http://dumanliada.blogfa.com

به به خونه ی نو مبارک، ایشاا. که هرچه زودتر خستگیات از تنت دربیاد و یه حالِ حسابی ببری

مرسییییییییی
فعلا کمی در خلوت کردن اتاق موفق شدم =))

My white house دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 02:38 http://mennomen.mihanblog.com

بازهم سال نومبارک،خسته نباشی،چهاروزاسبابکشی واقعاسخته.دست مریزادبه شوشووخودت:)) b

سلام عزیزم
مرسییییی
این شوشو جان کلا همین کارو انجام داد!! ولی خودش خیلی به موقع بود چون چند روزی بود که به قول مامی جان غذای درست ( غذای خونه) نخورده بودیم)

صنم یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 22:02 http://daftaresanam.persianblog.ir/

سلام سال نوت مبارک
چه قاراشمیشی داشتین بلاتکلیفی خیلی بده پارسال عمه من اینجوری بود کابینت ساز به قولش عمل نکرد و شب عید نصف وسائلشون خونه قبلی بود نصفش خونه جدید!!

سلام عزیزم سال نوی شما هم مبارک.
اره بساطی بود برای خودش

marzi یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 05:00 http://rozegaremarzi.blogfa.com

سلام بانوی ماه جان. سال نو مبارک. خوبی؟ خونه جدید مبارک. خسته هم نباشی.

مرسی عزیزم سال نو شما هم مبارک.

باران پاییزی یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 03:18 http://baranpaiezi.blogsky.com

هر جا هستی سالم و سلامت باشی عزیزم. خونه ی نو هم مبارک باشه

سلام بر باران عزیزم
مرسی امیدوارم برای شما هم سال خوبی باشه

عسل بانو یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 00:12 http://asalbano.blogsky.com

سلام عزیزم
سال نو مبارک البته با یه کم تاخیر
امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشی

سلام
سال نو شما هم مبارک
امیدوارم که سال خوبی داشته باشید عسل نازنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد