ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

معضلی به اسم همسایه

سلام

حالا میگید این بانو خودش مشکل داره وگرنه چرا هرجا میره با همسایه ها مشکل داره :))

ولی باور کنید این طوری نیست =))) شایدم باشه نمیدونم شاید من زیادی استانداردهام بالاست 

خوب خونه رو که عوض کردم از خونه ی قبلی ۵ تا خیابون به سمت غرب یا به عبارتی به سمت دریا هست. تمام این محله ها محله های آروم و خیلی خوبی هستند. خونه قبلی از دیوار صدا میومد اما از همسایه نه. خیلی همه مراعات همدیگه رو میکردن. اما اینجا با اینکه محله ی خوبیه اما انگار این کوچه توش بر خورده :)). همسایه ها پر سر و صدا ترین همسایه هایی هستند که تاحالا دیدم. حسابی هم فضول هستند. دوست دارن توی خونه ی بقیه ی سرک بکشن. 

اولین چیزی که باعث تعجب من اینجا شد این بود که صبح روز دوم با صدای بوق ممتد یه ماشین از خواب بیدار شدم. از همون هایی که سرویس های مدارس توی ایران میزنن که برو بیا پایین. اینجا بوق زدن متداول نیست. یعنی جریمه هم داره. 

بعد اینجا طرف هر روز راس ساعت ۸ میاد دنبال بچه هاش و بوق میزنه اونقدر بوق میزنه که بیان!!

به مدیر ساختمان گفتم گفت من به مامانش میگم اما بعید میدونم اثر کنه چون دختره آدم مشکل داریه. 

من وقتی این رو گفت فکر کردم خوب منظورش اینه که با مامان باباش نمیسازه 

تا اینکه یک روز پلیس میریزه و خونه ی ما رو محاصره میکنه. اهان یادم رفت بگم که این همسایه قبلا خونه ی ما زندگی میکرد. 

من خونه نبودم اما خدا رو شکر خواهرم بود چون مامی جان خیلی انگلیسی بلد نیست و هول میکرد. 

خلاصه پلیس میاد پرس و جو و بعد از اونجا بود که فهمیدیم اون خانمی که میاد بوق میزنه یک مجرم سابقه داره!!

دیروز که رفتم چک اجاره رو به مدیر ساختمان بدم  گفتم اگر توی واحد های جاهای دیگه جای خالی بود به ما خبر بدید. ما اینجا نمیتونیم بمونیم. خیلی شلوغ و خطرناکه.

متاسفانه اینجا خونه خریدن خیلی راحت نیست. یا باید کل پول رو داشته باشی یا اگر بخواهی قسطی بخری باید اعتبار خوبی داشته باشی با یک در آمد قابل توجه. که من فعلا هیچ کدوم رو ندارم. پول کامل هم مثلا یه خونه ی خوب توی محله ی خوب بالای ۱ میلیون دلاره که ....

فعلا باید همین جا سر کرد تا موقع تمدید ببینم چه میشه کرد. شاید تا اون موقع شر این دختر کم شد!


پی نوشت: ماه رمضان مبارک. نماز روزه هاتون قبول . من رو هم موقع افطاری دعا کنید 

نظرات 17 + ارسال نظر
خواهرشوهر دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 00:22 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

والا کاش همه مثل ما بودن و رعایت میکردن
از بس که حساسیم اون سر دنیا هم بریم بازم اینجورى نصیبمون میشه!

واقعا بخدا

الین دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 01:07 http://zani2del.persianblog.ir

سلام عشقم من خوب درکت میکنم. واقعا گاهی کنار اومدن با بعضیا خیلی سخته.

ثمین یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 04:45

ممنونم بهم سر زدی

عسل بانو شنبه 14 تیر 1393 ساعت 19:02 http://asalbano.blogsky.com

گل:

ریحانه شنبه 14 تیر 1393 ساعت 10:13

سلام عزیزم
ایشاا... ب زودی زود از شرشون راحت بشی

انشاالله عزیزم

مرضیه جمعه 13 تیر 1393 ساعت 23:54 http://ghadaghan1.mihanblog.com/

سلام.
چیزی که ذهن من رو اینروزا درگیر کرده همینه.
اینکه با انتقال خونه به جای دیگه چجور همسایه هایی نصیبمون میشه.!!!واقعن همسایه خوب داشتن نعمته.
یه طرف خونه گرفتن خود خونه ست یه طرف دیگه ش همسایه هاشه. که هر دو مهم هستن.
وقتی نوشتی کنار دریا فکرکردم شمال ایرانین .

همسایه ی بعد خیلی معضل بزرگیه.
همون طور که خوبش نعمته.
خدا کنه که شما هم موقع همسایه ی خوب نصیبتون بشه عزیزم
در مورد دریا هم شما درست میگی. من اشتباه کردم چون دریا نیست اقیانوسه =))))

باران پاییزی جمعه 13 تیر 1393 ساعت 20:20 http://baranpaiezi.blogsky.com

خب تازه شدی مثله ما که بانو از شرق غرب و شمال و جنوب همه مدل در محاصره ی همسایه ی مردم آزار هستیم


اینم از شانس ماست از همسایه

زنی در مه جمعه 13 تیر 1393 ساعت 19:51 http://www.zanidarmeh.blogfa.com

سلام خانم.
خوب بذار به حساب ایران و شلوغیش. بی خیال.
سخت نگیر.
نماز و روزه ات قبول.

عزیزم مشکل اینجاست که من دیگه ایران نیستم

sep!deh جمعه 13 تیر 1393 ساعت 05:58 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

سلام عزیزم ...

خوبی؟!

واقعاً از اینکه توی خونه جدید هم داری اذیت می‌شی برات متأسفم!

اما چه میشه کرد، فعلا با شرایط کنار بیا تا شرایط ایده‌آل تری برات پیش بیاد ...

اینجا هم همینطوره، بعضی از محله‌هاش با اینکه خیلی باکلاس هستند اما همسایه‌های شلوغ و فضول بالاخره پیدا میشه!

مواظب خودت باش ماه بانو ...

مرسی عزیزم
امیدوارم زودتر یا ما بریم یا شر اینا کنده بشه

باران پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 13:20 http://fm2love1369.blogfa.com

سلام چطوری خوبی؟؟؟
عجبا میگن هر جای دنیا بری آسمون همین رنگه قضیش اینه...

اره والا

دلارام مهربون پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 11:47 http://www.amiralinafasemaman.blogfa.com

سلام عزیزم...
خدا همسایه بد رو قسمت هیچکس نکنه...
عزیزم معلومه که تو ادم بدی نیستی.. دیگران مراعات نمیکنن...
مثلا الان من خودم با بابا و مامانم و داداشم مشکل دارم... یا مثلا با یکی دو تا از فامیلامون مشکل دارم... این دلیل نمیشه که من مشکل دار باشم...
چون اونا رعایت نکات اخلاقی رو نمیکنن و این باعث رنجش من میشه....
ادم باید توی قضاوت کردنش منصف باشه...

امان از زمانی که مراعات نمیکنن
وقتی دردناک میشه که اون افراد از نزدیکان باشن

دومانلی آدا پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 00:22 http://dumanliada.blogfa.com

همسایه ی بد از هر دردی پردردتره
ایشاا. که ختم به خیر میشه زودی خلاص میشین

انشاالله

یک ذهن پریشان پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 00:14

ای بابا

My white house چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 22:29 http://mennomen.mihanblog.com

سلام بانوی گلم ،چه همسایه وحشتناکی،بازبقول خودت توایران این مسایل عادی شده،اما اونجا بوق زدن ممتد!دخترسابقه دار!محاصره خونه!جدا که خیلی وحشتناکه،بازخداراشکر مامانت تنها نبودن،امیدوارم خودپلیس شرش راازسرتون کم کنه.کمترکسی را دیدم تو امریکا خونه بخره،شنیدم اونقدرمبلغ اجاره ثبات داره که اکثراهمیشه مستاجر میمونن،اما ارزو میکنم یک خونه خیلی خیلی خوب پیدا کنید که سالیان سال از زندگی توش لذت ببرید:)

میدونی عزیزم اره بخصوص قسمتی که ما زندگی میکنیم اگر ۱۰سال هم اینجا باشی ۱ دلار روی اجازه نمیره. ولی گاهی میتونی با همین مبلغی که پول اجاره میدی پول ماهیانه ی قسط خونه باشه.
خونه خریدن سخته اما خیلی خوبه
مرسی عزیزم

marzi چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 22:07

واااااااا
من جای تو بودم از ترس میمردم. خیلی خیلی مواظب خودتون باشید.
حالا دختره کجایی بود؟؟؟
ببخشید یه سوال مگه با همسرت اونجا نیستین که با حقوقتون خونه خوب بگیرید. آخه گفتی من شرایطشو ندارم! تنهایی از پس مشکلات بر اومدن سخته.
ایشاالله حل بشه.
نماز و روزه های شما هم قبول. اونجا زولبیا و بامیه هست که بخرید؟!

سلام عزیزم
دختره فکر کنم میکس مکزیکیه.
اینجا یه کوچه بالاترش محله ی خیلی خوبیه این کوچه اینطوری در اومده چرا نمیدم.
اجاره هم پایین نیست. اجاره ی بالایی داریم میدیم. چرا با شوهرم اینجا هستم و کار میکنیم
ولی خوب گاهی یک دفعه عجیب میشه ترکیب ها.
مثلا اینجا جزو محله های خیلی خوبه :)))
خوب ببین برای خرید خونه چند تا راه داره
۱- کل پول خونه رو یک جا بدی. خونه هایی که من دوست دارم توی محله های به درد بخور زیر ۱ میلیون دلار نیست. که هیچ کس درجا خونه رو نمیخره میتونی با اون پول هم خونه بخری قسطی هم کلی کار دیگه
۲- اگر بخواهی با اعتبار خونه بخری باید خداقل سالی ۷۰ هزار دلار درآمد نشون بدی یعنی بگو ماهی حدودا ۶۰۰۰ دلار. به علاوه باید اعتبارت خیلی بالا باشه. من تازه دارم توی این کشور اعتبار میسازم. توی این شرایط باید ۲۰٪ پول خونه رو بدی بعد بقیه رو ۳۰ سال قسط بدی.
آره عزیزم اینجا زولبیا بامیه همیشه هست. :D خوب شد گفتی فردا برم یه جعبه بخرم

دخترگندمگون چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 21:46 http://dokhtaregandomgon.blogsky.com

انشاالله که زودتر اون دختر مجرم از اونجا میره و شما هم به آرامش می رسید.انشالله که به زودیه زود خونه میخرید.

انشاالله

خانم اردیبهشتی چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 20:16 http://mayfamily.blogsky.com

سلام
مجرم سابقه دار؟!؟!؟! نه جدا این یکی شوخی نیست! خدا خودش این مسئله را ختم به خیر کنه! یا شما از این جا برید یا همسایهه بزنه از این جا بره!

اره. مجرم سابقه دار با سابقه ی دزدی. مواد مخدر و .... این دوتا به اندازه ی کافی ترس داره.
تا سر سال که باید اینجا باشیم اما دیروز به مدیر مجموعه گفتم اگر جایی دیگه رو داری به ما بگو چون اینجا واقعا احساس امنیت نمیکنیم

همسایه یعنی مامان اون دختر خانم سالهاست که اینجاست. به نظر نمیاد دلشون بیاد بیرونش کنن. ضمن اینکه شوهرش یعنی پدر دختره خیلی مریضه و وضعیت خوبی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد