ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

بی خیال پست قبلی

اگر میدونستم با یک پست نوشتن اینقدر آروم میشم زودتر از این انزوا بیرون اومده بودم


یادم نبود که امروز عیده یعنی دیروز شما عید بود .

منم ساداتم عید همه مبارک عیدی هاتون رو گرفتید؟ اخه میگن توی این روز عیدی گرفتن از سید ها برکته 


عرض کنم که چند باری تقاضا شده بود که من اینجا گزارشگر بدون مرز شما ها باشم 


بگم که منتظر گزارش های من باشید. 


به زودی در مورد هالویین مینویسم که اینجا بر خلاف اصل خود هالویین خیلی همه به خصوص دخترا قرطی میپوشن. 


دوستتون دارم 



پی نوشت : نظرات رو دارم دونه دونه میخونم جواب میدم برای همین کمی تاخیر میشه. ببخشید 

نظرات 3 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 00:27 http://amindehdarian.blogfa.com

به به خوش بگذره، پس بیشتر بنویس.

منتظر گزارشهای بدون "مرز" هم هستیم :)

مرسی به شما بیشتر خوش بگذره دوست عزیز . حتما به زودی

امین سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 00:25 http://amindehdarian.blogfa.com

سلام. مرسی لطف داری، آره امیدوارم اونجا هم قشنگ باشه

آره اتفاقا یکی از غذاهایی که منتظرم بخورم کله پاچه است :)

نوش جان حسابی لذت ببر :D

marzi دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 22:11

سلااااااام بانو جون. خوبی؟
عیدت مبارک.
همیشه بنویس تا آروم بشی.

مرسی عزیزم. حتما مرسی که هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد