ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

یک پست خارج از برنامه

راستش از روزی که تصمیم گرفتم این وبلاگ رو شروع کنم کلی پست های جور وا جور میاد توی ذهنم 

یه دفتر دستم گرفتم بیرون که میرم با شوهر جان هرچی به ذهنم میاد رو مینویسم. 

مثل اینکه مغزم منتظر یه انفجار بوده تا فوران کنه. 

توی قسمت چرک نویس کلی پست دارم که با خودم عهد کردم فقط روزی یه پست رو بذارم 

اما این پست رو خارج از برنامه میدم که بگم خیلی خوشحالم

خوشحالم که هر لحظه که میام یه نظر دارم 

میبینم تنها نیستم. خوشحالم که دوستایی رو ناگهانی پیدا کردم که حداقل روزی یه سر بهم میزنن.

مرسی که هستید مرسی که بهم سر میزنید و تنهام نمیذارید

و منم سعی میکنم خوب بنویسم 

تازه کارم دیگه شما ها به بزرگی خودتون ببخشید.


پی نوشت : دو روزه قراره با اقای همسر ناهار بریم بیرون. دیروز کارش اونقدر طول کشید که به ناهار نرسید و غذا درست کردم . امروز هم توی راه خونه بود ماشینش خراب شد! فکر کنم قید این رستوران رو باید بزنم. کلا این رستوران قدمش برای ما هیچ وقت خوب نبوده! لابد یه مصلحتی هست که نمیشه بریم! فقط سوالی که میمونه من ساعت ۱:۳۰ ظهر واقعا چی ناهار درست کنم !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
یک ذهن پریشان شنبه 11 آبان 1392 ساعت 21:53 http://www.1zehneparishan.blogfa.com/

برای تو چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 16:39 http://www.dearlover.blogfa.com

سلام خانومی
به وبلاگم و به جمع وبلاگ نویسان خوش امدی
امیدوارم که دوستان خیلی خوبی پیدا کنی عزیزم

سلام عزیزم
مرسی که به من سر زدی خیلی خوشحالم کردی
منم امیدوارم

دخترقوی چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 15:00 http://summer1392.persianblog.ir

سلام.خوبی.از وبلاگ دوستام پیدات کردم،اگر تمایل داری به وبلاگ زندگی من سر بزن و با توجه به انیکه متاهلی نظر بده.یا تبادل لینک
ضمنا نوشته هات یجوری بهم ریخته بود.شاید قالب نداری

سلام عزیزم. خیلی خوش آمدی
خوشحالم کردی
برای تبادل لینک من شما رو اضافه کردم با کمال میل.
در مورد بهم ریختگی. ممکنه که بخاطر مرورگرت باشه. من البته از قالب خود بلاگ اسکی استفاده نمیکنم اما مرورگرت رو عوض کن یا صفحه رو کامل بزرگ کن من این مشکل رو با بزرگ کردن صفحه روی وبلاگ کسی دیگه کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد