ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

یادداشت خصوصی

یادداشتی که الان میخوام منشر کنم رمز رو به همراه های همیشگی دادم.

برای خانم ها هست برای همین خصوصیش کردم. 

اگر خدایی نکرده کسی از قلم افتاده بهم بگه تا رمز رو بدم.

نظرات 3 + ارسال نظر
آفرین یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 07:58 http://mylivesky.blogsky.com

خوشحال میشم رمزتونو داشته باشم

با کمال میل

یک ذهن پریشان شنبه 11 آبان 1392 ساعت 21:50 http://www.1zehneparishan.blogfa.com/

سلام بانو . منم میتونم رمز داشته باشم؟؟؟

البته .
براتون به صورت خصوصی ارسال کردم اگر نیامد بفرمایید باز ارسال کنم

دخترقوی جمعه 10 آبان 1392 ساعت 18:25

به من هم رمز تعلق میگیره؟اگر محرمانه نیست میشه بدونم چند سالته که داری از سرطان حرف میزنی؟
ممنون از نظرت خوشحالم که رمزمو به آدمی مثل تو دادم.
اون سنگسار شدن تفسیر و حرف جانی بود .احتمالا برای آزارم.
گفتی نکن با خودت.بجای چکار کنم؟باور میکنی عین تسبیح با انگشتام شمردم و تکرار کردم!

برات فرستاده بودم عزیزم به صورت خصوصی بازم برات فرستادم. توی متن نوشتم ۲۷ سالمه
خوبه پس به خودت باور داشته باش. این رو هر روز تکرار کن دوست عزیزم. فقط اسمت دختر قوی نباشه بهش باور داشته باش که دختر قوی هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد