ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

یادداشتی که حذف شد

سلام به همه 

نماز روزه هاتون قبول باشه 

مرسی از همه برای راهنمایی ها و حرف های تسکین دهندشون. 

پست رو پاک کردم. چون دوست دارم نگاهم بهش نیوفته. 

ببخشید اگر به کسی رمز نرسید. 

بگذریم

هفته ی پیش قبل از ۱۹ ماه رمضان موهام رو دادم دست این آرایشگری که پیشش کار میکنم درست کنه. نمیدونستم میخواد موهام رو باز های لایک کنه که متاسفانه کرد. 

الان موهام شده عین زردک. زرد حالم از خودم بهم میخوره

حتی حاضر نیست موهام رو رنگ تیره بزنه. میگه رنگ موهات این بود. بهش میگم دوست ندارم اینی که زدی میگه نه همین بود رنگ موهات. 

با آرایشگرم توی ایران تماس گرفتم که رنگ و ترکیب رنگ رو برام بفرسته ولی تا به دستم برسه میشه اخر مرداد. نمیتونم یک ماه دیگه این طوری دوام بیارم :(((

نظرات 9 + ارسال نظر
My white house جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 22:41 http://mennomen.mihanblog.com

عزیزم ماهبانوجونم ادم وقتی رنگ موهاش رادوست نداره تا رنگش درست نشه خیالش راحت نمیشه،من که خودم هم تو این موارد خیلی بیعرضم وحتی یک رنگ موی ساده را هم بلدنیستم خودم بزنم چه برسه به ترکیب چندرنگ،بهرحال امیدوارم زودترموهات اون رنگی بشه که دلت میخواد

مرسی عزیزم
فعلا بهتر شده. هرچی شستم در عوض روشن شدن تیرگی موهام داره در میاد :))
مراقب خودت باش

باران سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 03:23 http://fm2love1369.blogfa.com

سلام ماه خانوم خوبی عزییییییییییزم؟؟؟
چی شده بوده عایا من نبودم؟؟

سلام عزیزم
برات میام میگم.
نه نبودی. خوش آمدی عشقم

خانم اردیبهشتی دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 22:45 http://mayfamily.blogsky.com

سلام
والا من الان مدت هاست همیشه موهام را خودم می کنم. مامانم و این دفعه دوستم انا! همه هم از رنگش تعریف می کنند.
توی اینترنت درباره ترکیب رنگ ها بگردی اطلاعات مفیدی پیدا می کنی. خیلی از ارایشگرها این قدرها هم اطلاعات ندارند که خودت می تونی کسب کنی.

سلام
فکر بدی نیست باید همین کارو بکنم.
والا این خانم آرایشگر موهای من رو های لایک کرده. که خوب این رو خونه نمیشه انجام داد.

باران پاییزی دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 01:02 http://baranpaiezi.blogsky.com

آخی چرا زرد شده؟؟؟؟نمی تونی خودت مشکی کنی موهاتو؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زرد خیلی بد شده
نه مشکی دوست ندارم. موهای خودم مشکی هست اصلا خوشم نمیام. ولی یه قهوه ای خوش رنگ میکنم

خواهرشوهر دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 00:20 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

حالا زیاد حساس نباش
کارى نداره
نهایتا دوباره رنکشون میکتى

باید همین کار رو بکنم

زنی در مه یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 20:45

بانوی ماه. بانوی مهر نبینم که حالت بده.مراقب خودتباش. خودتتو اینترنت سرچ کنی راهش رو پیدا میکنی.

فدای شما. اره باید همین کار رو بکنم

دخترگندمگون یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 12:55 http://dokhtaregandomgon.blogsky.com

سلام عزیزم.خوبی?انشالله مشکلت هر چی که بوده ، حل شده باشه و دیگه هم هیچ مشکلی در خونهء دلتو نزنه.
به موهاتم زیاد فکر نکن.می خوای رنگی که اینجا میزنیو بهم بگو ، برات میخرم، میفرستم برات.
در هر صورت من در خدمتم بانو.
همیشه خوش باشی.

اره شکر خدا حل شد.
مرسی عزیزم
شستم یکم بهتر شد. قوه ای موهای قبلیم زد بیرون. ولی باز هنوز خیلی زرده.
مرسی عزیزم خواهرم ترتیبش رو داده
خیلی کلی

دل ارا یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 10:04 http://www.delaraanevesht.blogsky.com

عزیزم رنگ هایلایت و لایت اولش همینطوریه باید دو با ربری حمام اما شامپو نکنی موهاتو و با زدفعه سوم شامپو کنی زردیهاش میره
تو ذوقت نخوره خوشمل میشی

میدونی من همیشه این کارو میکردم فقط رنگ ساژش همیشه تیره بوده این بار زنگ ساژ روشن شده
رفتم حموم قهوه ای موهای قبلیم یکم زد بیرون بهتر شد. ولی هنوز خیلی بده
باید ببینم چی میشه

دوست دارم نفسم
ای عشق من چه زیباست به خاطر تو زیستن و برای تو ماندن و به پای تو سوختن.
آنروز که مهمان قلبم شدی ، خوب به یاد دارم ، روزی که با خود گُفتم کسی را یافته ام که دیگر از دست نخواهم داد.
روزی که امید ها و آرزوهای فراوانی از خاطرم می گذشت...
و آنروز که چشمانم با چشمان تو دیدار کرد ، دانستم ، دیر زمانیست که می شناسمت...
روزی که تورا دیدم با خود گفتم که یگانه ی خویش را یافتی پس دیوانه وار عاشقش باش ، عزیز بدارش و تا سرحد مرگ دوستش داشته باش ..... یادم هست آن هنگام که عاشقت شدم باخود پیمان بستم که دیگر در نگاه هیچ کسی که تمنای مهر و توجه دارد ، نگاهی نکنم ، پیمان بستم که تنها نگاه عاشقم را وقف چشمان زیبا و سیمای دلرُبای تو کنم تا فردا روزی پشیمان نباشم ... پشیمان نباشم که چرا آنگونه که لایقش بودی دوستت نداشتم ، پشیمان نباشم که چرا عشقم را ابراز نکردم ، عمل نکردم به آنچه می گویم تا اثباتی باشد بر حرفهای عاشقانه ام ...
واینک نیز ، همچنان ، بر عهد خود وفادارم و پیمانی دوباره می بندم که خورشید نگاهم بر هیچ افق دیگری جز وجود تو طلوع نکند و بر هیچ کس جز تونتابد ... عشقم را در سینه پنهان و قلبم را از هرکس مخفی خواهم کرد تا دور از چشمانت کسی آندو را از من نگیرد . و اینک بر بُلندای قله ی عشق و صداقت نام تورا فریاد می کنم ،
امیدوارانه نامت را می خوانم و امیدوارم که مرور زمان ذره ای از عشقت در من نکاهد و گذر ثانیه ها ،افزاینده ی مهر و محبتم به تو باشد . می خواستم زیباترین کلام را به یاری بگیرم ، تا صمیمانه ترین عشق ها را تقدیمت کنم ، ذهنم یاری نکرد . پنداشتم که ساده نوشتن چون ساده زیستن زیباست ،
پس ساده و بی تکلف می گویم : دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد