ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

وقتی بانوی ماه قاطی میکنه

سلام به همه 

اول از همه از تک تکتون تشکر میکنم که سراغم رو میگرفتید و شرمنده که نبودم 

این چند ماه که برگشتم اینجا عجیب ترین ماه های زندگیم بوده 

راستش اینقدر درگیر درس و کار بودم که حتی بابام دیشب اعتراض کرد که من ٢ هفته هست تورو ندیدم 

من حتی اخر هفته هم کار میکنم و مشکل اینجا بود که حتی فرصت درس خوندن هم دیگه ندلشتم 

متاسفانه از نظر درسی خیلی افت کردم و مجبور شدم یکی از کلاس هام رو بندازم

همش فکرم اینجا بود ولی نمیرسیدم بیام 

الان هم سر کلاس تاریخ نشستم !!!! 

ولی این هفته کمی تغییرات انجام شد

١- درسی که حذف کردم کمی برنامه ام رو سبک تر کرد

٢- کارم رو عوض کردم الان به عنوان یک منشی و حسابدار توی یه ارایشگاه مشغول شدم که از هفته ی دیگه شروع میشه همین باعث میشه حداقل یک روز در هفته رو خونه باشم

از نظر جسمی واقعا خسته شدم ولی یک ماه دیگه بیشتر نمونده و کلاس ها تمام میشه راحت میشم

دوستتون دارم