ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

باز هم آلودگی هوا و من!!

سلام. 

دیشب که به خیر گذشت ظاهرا عمه جان به مامی جان من فرموده بودند که پدر جان از این مساله مطلع نشوند که ما موضوع رو بین خودمون حل کنیم. 

با این حال من از موضوع خودم کوتاه نیومدم و نمیام چون حق دارم. شوهر جان وقتی شنید که من چه کردم اول بهم گفت نباید خودم رو قاطی میکردم اما بعدش هم گفت این قدر خوشحال شده که نگو. خیلی از اینکه به حمایت از اون در اومد ذوق زده شده بود و خیلی احساس غرور میکرد. 

آخر شب بعد از شام من رو برد بیرون ولی از اینجا دیگه خنده ی ما دوامی نداشت چرا که تازه ۳۰ دقیقه نشده بود که از خونه اومده بودیم بیرون که من حالم توی ماشین بد شد. 

اون قدر بد که کارم به اورژانس کشید. و تا امروز هم بستری بودم!!

بخاطر آلودگی هوا اول نفسم کم شد اسپری زدم و به شوهرم گفتم بریم خونه. توی مسیر خونه بودیم که دستام شروع شد به مشت شدن و زبونم سنگین شد. توی اون حال ناجور تازه باید همسر جان رو که هول کرده بود آروم کنم و فکرم کار کنه که بیمارستان نزدیک کجاست. آخرش هم دور ترین بیمارستان به ذهنم رسید :)) و رفتیم اورژانس. همونجا بستری شدم دستگاه اکسیژن بهم وصل شد بعد دکتر بخاطر علایم عجیب بدم از جمله لرزش های شدید شبیه تشنج و مشت شدن دست هام گفت بهتره که شب رو تحت نظر باشم 

دیروز اینقدر استرس داشتم که آخرش به اینجا ختم شد. 

خیلی آزمایش انجام دادند آخرش هم دکتر گفت چیزی توی خونم نمیبینه و باید عصبی باشه این حالت من. 


راستی جا داره همین جا از اورژانس محترم تهران تشکر کنم که به هیچ دردی نمیخوره :))) 

نظرات 9 + ارسال نظر
یک ذهن پریشان دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 14:56

مواظب خودت باش بانو

چشم

سمانه شنبه 9 آذر 1392 ساعت 12:47 http://weroniika.blogfa.com/

سلام
وای چقدر بد، الان بهتری؟ انشاءالله که بهتر باشی عزیزم
مگه هوای تهران چقدر بده مشهد هم هواش توی وضعیت هشداره اما فکر نکنم دیگه به اون شدت باشه

سلام عزیزم.
اره خدا رو شکر کمی بارون اومد و هوا الان تمیزه
تهران روز چهارشنبه تعطیل شد. شما هم اگر مشهد هواش در وضعیت هشدار هست گل پسرت رو بدون ماسک نفرست بیرون خودت هم همین طور. بدون ماسک بیرون نرو. مرتب هم مایعات بخور مثل آب پرتغال بخاطر دونه ی انارت خیلی باید مراقب باشی

خاتون شنبه 9 آذر 1392 ساعت 10:08 http://shahrefarange.blogfa.com

سلام بانو.مراقب خودت باش.سرسری گرفتی اینهمه آلودگی رو؟

والا نخواستم سرسری بگیرم اما کمی دست کمش گرفتم

زویا شنبه 9 آذر 1392 ساعت 01:36 http://zehnemanedige.persianblog.ir

خب خدا رو شکر که الان خوبید. همسری چقدر دوستتون داره پس :)

خوب همه ی مرد ها زنشون رو دوست دارند دیگه

صنم جمعه 8 آذر 1392 ساعت 21:06 http://daftaresanam.persianblog.ir/

سلام بانوی عزیز شنیدم تهران بارونی بوده دیروز پس انشالله بهتر شدی
ممنون که آمدی دفترک من

سلام.
خیلی خوش آمدید. بله دیروز نم نمکی بارون زد و امروز هم همین طور. هوا خیلی تمیز تر شده.
منم خوبم دیگه خدا رو شکر

دومانلی آدا جمعه 8 آذر 1392 ساعت 20:12 http://dumanliada.blogfa.com

خدا رو شکر که الان خوبی... چه شوکی به همسر جان وارد شده وقتی تو حالت بد شده هاااا

سلام به وبلاگ من خیلی خوش آمدید.
همسر جان خیلی استرس میگیره زمانی که من حالم بد میشه. هیچ موقع توی سخت ترین شرایط خودش رو نمی بازه مگر اینکه من حالم بد بشه
مرسی

آفرین جمعه 8 آذر 1392 ساعت 17:44

بانوی خانه جمعه 8 آذر 1392 ساعت 13:38 http://1zojeashegh.blogfa.com

وااااااای خانمی مواظب خودت باش. کاش کارت زودتر درست شه بری. گلم اینقدر حرص نخور. منم اینقدر دوست درام برم از اینجا. اما تا چند سال دیگه نمیشه. ضمن اینکه مامی اینا تنها میشن. اینجا هواش خیلی آلودست خیلییی همسری منم همش سرفه میکنه و من غصه میخورم.

آره خدا کنه من واقعا از روزی که اومدم همش مریضم.
شما هم خدا کنه زودتر بری. بعدم کاری نداره وقتی بری هم میتونی برای خانواده ات اقامت بگیری هم اونا با ویزا بیان بهت سر بزنن.
اخی :( ببین دستگاه تصویه ی هوا بگیرید بذار توی خونه. وقتی هم میرید از خونه بیرون ماسک بذارید این هوا شوخی بردار نیست :(

خواهرشوهر جمعه 8 آذر 1392 ساعت 01:24 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

مواظب خودت باش
منم میرم بیرون همش سرفه میکنم
الان خوبی؟

اره عزیزم الان بهترم
دیگه از خونه بیرون نمیرم.
شما هم اگر مجبوری از خونه بری بیرون حتما ماسک بذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد