ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

دیشب

سلام.

من عادت دارم شب ها قبل از خواب پست جدید رو بعد از ساعت ۱۲ آماده و پست میکنم. 

همیشه هم قبل از خواب که همون حدود میشه به همه سر میزنم کامنت میذارم و خلاصه کمی وب گردی میکنم 

اما دیشب....

یکی از قرص هایی که دکتر به من داده خواب آور هست و من نمیدونستم. دیشب بعد از شام قرصم رو خوردم که حدود ساعت ۹ بود. 

حدود ۹:۳۰ دیدم هرچی دارم پست های دوستان رو میخونم هیچی نمیفهمم. شاید یه پست رو چند بار خوندم و احساس میکردم نمیفهمم چی اصلا باید جواب بدم. 

رفتم آشپزخونه آب بخورم که مثل مست ها تلو تلو میخوردم :))

اصلا روی پام بند نبودم. 

شوهر جان هم دکتر بود و قرار بود حدود ۱۰ بیاد خونه و من شامش رو آماده کنم. دیدم نمیتونم دیگه بیدار بمونم به بقیه شب بخیر گفتم بعدم فکر کردم که شوهر جان که اس ام اس بزنه با زنگش بیدار میشم یک دفعه بیدار شدم دیدم شوهر جان توی اتاقه !! 

طفلک مامانم بیدار نشسته بود تا شوهر جان بیاد شامش رو داده بود بعد خوابیده بود ( حدود ۱۱:۳۰)

صبح به زور از تخت اومدم بیرون و هنوز کسل و خواب بودم. 

تاحالا تجربه ی قرص خواب آور نداشتم ولی دوست هم نداشتم چون کلافه ام کرد...

دیشب به نظر خودم برای خیلی ها کامنت گذاشتم اما ظاهرا این طوری نبوده =))


نظرات 9 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 10:02 http://ruzgareman.persianblog.ir/

سلام بانو...ممنون بابت رمز...
پس این مدیر ساختمون شما فقط تو کار ماشینه بنده خدا
مواظب خودت باش...کاش هرچه زودتر انقدر خوب باشی که دیگه نیاز به قرص خواب آور و آرامبخش نداشته باشی واقعا حس بدی به آدم میده اون حس بیهوشی.خودتم سعی کن که خوب باشی و با نظر دکترت زود داروهاتو قطع کنی... زیادم نگران شام و نهار همسر نباش هرطوری هم باشه به اونها بد نمیگذره خیالت راحت به فکر سلامتیه خودت باش تا میتونی

سلام
اره.
فعلا که مجبورم بخورم. امروز و هر روز هرچی بیشتر میرم بیرون میبینم که چقدر عصبی هستم و قبلا واقعا این طور نبودم و این باید کامل درمان بشه
خدا رو شکر طول درمان کوتاه هست بیشتر از این دوران باشه قطعا نمیخورم

صنم چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 09:27 http://daftaresanam.persianblog.ir/

سلام واااااای چه سریع تاثیر گذاشته!! حتما بابتش به دکترت توضیح بده ظاهرا بهت نمیسازه
داروها اغلب مشابه دارن و گاهی بعضیاشون با بدن سازگار نیس

ممکنه البته دیشب وقتی خوردم این طوری نشدم. شاید پریشب چون دفعه ی اول بوده خیلی بد بوده . با این حال امروز باهاش تماس میگرم

پرنیان چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 09:21 http://www.najvaye1zan.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داریاغلب مطالب رو خوندم خوشحال میشم به وب منم سربزنی

سلام
خیلی خوش آمدی
حتما

مهربانو چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 00:18 http://baranbahari52.blogfa.com

ماه نازنینم . مت خاطره خوشی از داروهای آرانبخش ندارم . لطفا با دکتر دیگه هم مشورت کن من یع دمتر میشناسم که به آسونی به کسی دارو نمیده . ایطور که تو گفتی اینا ارومت نمیکنه . لمس و بدون تحرکت میکنه و بیشترشون هم چاق کننده اند . حتما حتما از خوبی پزشسکت مطمن شو بعد استفاده کن . ممنونم برای همراهیت و شرمنده از اینکه اونطور که دلم میهواد وقتم نمیذاره در کنارت باشم

سلام
من میدونم که شما حسابی درگیر هستید و همین حضورتون برام دلگرمی هست.
راستش پزشکی که میرم خیلی حازق هست و از بهترین های ایرانهو البته هم دوست خانوادگی هست و هم سالهاست که پزشک خانواده ی عمه جان هست. وقتی هم که دارو رو مینوشت خیلی بالا پایین کرد که دارویی بده که نه خوابم رو بهم بریزه و نه چاقم کنه
کلا دوز پایین و مقدار خیلی کمی هم هست.
با این حال فردا بخاطر همین دارو ها باید باهاش تماس بگیرم چون بهش کمی عکس العمل نشون دادم. مثلا سرگیجه های ناگهانی که دکتر بهم گفت اگر این طوری بود حتما بهش بگم.
مرسی از این همه لطف شما

خواهرشوهر سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 22:29 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

عزیزم خودتو به این قرصا وابسته نکن
مثلا میخوان یه جای آدمو خوب کنن میزنن کلا نابودت میکنن
این نظر منه البته
همیشه هوشیار باش
اینجوری بهتره
این قرصا فقط هوشیاری تو میگیرن که مثلا یه بار ناراحت نشی
خب که چی؟ آخرش چی؟
فکر کنم باعث اضافه وزن هم میشن
چون خوابتو زیاد میکنن

این قرصی که از عوارضش خواب آلودگی هست بخاطر تشنج هایی هست که داشتم.
در عین حال دیشب که خوابیدم صبح ۹ بیدار شدم و امروز دیگه نخوابیدم.
الان نصف اون قرص رو میخورم و از ۲ هفته ی دیگه میشه ۱/۴
خود دکتر هم گفت باید قرصی بهت بدم که نه چاقت کنه و نه خوابت رو بهم بزنه چون خوش خوابی.
فعلا یک شب بوده یک هفته حالاتم رو زیر نظر میگیرم و اگر دیدم اذیت میشم به دکتر میگم
دکترش آشنا هست و بیشتر از دارو نوشتن مهم براش درمان هست. برای همین خیالم راحته
ولی مرسی عزیزم که نگرانیت رو گفتی حتما در نظر میگیرم.

آرزو سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 20:31 http://omidandarezo.mihanblog.com/

امیدوارم هرچه زودتر از شر این داروها خلاص بشی

مرسی عزیزم فعلا که ۲ ماه مهمان من هستن

بانوی خانه سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 18:55 http://1zojeashegh.blogfa.com

میگم چرا من هی منتظرم دوست خوبم بیاد و مثل همیشه برام پیام بزاره و من جوابشو بدم و من بیام براش نظر بزارم و اون جوابمو با حوصله بده، دشب اذیت شدم. الان خیالم راحت شد. خداروشکر خووبی. مواظب دوست گلم بیشتر باش و اول بیا حاضربتو بزن و هر شب و منو از نگرانی دربیار بعد قرصتو بخور
دعایم برایت لب پر خندون و دل لبریز از شادی و آرامش است. آمین


فدای تو عزیزم. نه دیگه اون قرص رو فقط دیگه قبل از اینکه چراغ اتاق رو خاموش کنم میخورم :)) زودتر امکان نداره!!

ریحانه سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 17:21 http://6962576.blogsky.com

سلام گلم حتما با دکترت مشورت کن دوز قرصات رو بیاره پایین
یا دیگه نخورشون
خیلی بده هرشب عین مستا باشی

خود قرص ها الان نصف هست بعدم میشه ۱/۴
ولی من نباید سر شب بخورم :))
باید موقع خواب بخورم

سحر سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 17:11 http://inequity.persianblog.ir/

کلا توی توهم بودی هامن فقط شربت سرما خوردگی که اسمش بلد نستم بگم, خوردم که خواب اور بوده و سریع خوابم اومده و مسته دله خواب شدم,طفلک همسری

اره جنبه ی این چیزا رو ندارم :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد