ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

مدیر ساختمان ما!

حدود ۱۰ سالی میشه که توی این خونه هستیم. 

ساختمان ما غیر عادی ترین ساختمان موجود هست. 

معمولا مدیر ساختمان با رای ساکنین مشخص میشه برای مدت محدودی و البته جلسه های گاه به گاه مدیر ساختمان با ساکنین که معمولا ماهی یک بار برگذار میشه یا حداقل سالی ۴ بار!! 

روزی که ما اومدیم توی این ساختمان موقع اسباب کشی یک نفر بدون اجازه اومد توی خونه وقتی در باز بود و شروع کرد به سرک کشیدن توی خونه و البته سر میز و صندلی رو گرفتن! ما اول فکر کردیم سرایدار هست ولی بعد فهمیدیم خیر! ایشون مدیر ساختمان هستند اونم از نوع بسیار فوضول. خلاصه از خونه بیرونش کردیم. 

ساختمان ما خیلی مشکلات داره. مثلا سوسک خیلی زیاد داره. سوسک ها هم فقط میان توی خونه ی ما چون طبقه ی اول هستیم و با بقیه بخصوص طبقه ی آقای مدیر ساختمان کاری ندارند. 

یک بار زنگ زدم و به دخترشون گفتم که به باباتون بگید خونه ی ما رو سوسک برداشته همه هم از پایین و پارکینگ میان لطفا یه سمپاش بیارید تا پارکینگ و فاضلاب رو سمپاشی کنه. دخترشون گفت ببین بانو جان این موضوعات به بابای من ربط نداره!!!!

بچه های همسایه توی تابستون میان توی حیاط بازی میکنن البته کاملا بدون ملاحظه بقیه تا ساعت ۱۲ شب توپ بازی و جیغ و قایم باشک و .... هر بار تذکر دادم میگن ببخشید به ما ربطی نداره!!!

پارکینگ کثیفه پله ها کثیفه دیوار ها خیلی کثیفه اما به مدیر ساختمان ربطی نداره 

میپرسید چی ربط داره ؟ 

حالا بهتون میگم

اینکه ماشین ها توی پارکنیگ کجا پارک میشن. پارکینگ کسی اگر خالی هست باید به ایشون گزارش داده بشه که من ماشین ندارم که مبادا ماشین همسایه ی دیگری ولو با اجازه خود مالک پارک بشه. یا اگر ماشین جدیدی وارد ساختمان شد ایشون باید مطلع باشند!!


چرا گاهی ما اصل رو ول میکنیم و به فرع توجه میکنیم؟

چرا گاهی وقتی زندگیمون درگیر طوفان شدیده به فکر بی ربط ترین موضوع ممکن هستیم به جز زندگیمون. 

چرا ما به رفتار بد دختر خواهر همسایه ی خواهرشوهرمون که اومده بود خونه ی مادر شوهر گیر میدیم و اون رو به همه چیز ربط میدیم اما برخورد بد خودمون رو با خواهر شوهر (این اختصاصی بود :)) ) نادیده میگیریم.

کلا به جای پارک ماشین همسایه بیشتر گیر میدیم تا بچه ها که مزاحم همه هستند یا کثیفی و سوسک که منشا بیماری هست؟

واقعا چرا؟

یعنی اینقدر همه چیز گل و بلبل هست و فقط این مورد کمه؟

نظرات 13 + ارسال نظر
الین جمعه 29 آذر 1392 ساعت 01:18

من اصلا حوصله همچین آدم هایی رو ندارم. یه همسایه داریم که یک سال طول کشید حالیش کنیم داره مزخرف میگه. حالا چی میگفت
میگفت شب هایی که من دیر میام.(بعد از 12شب دیره؟ یا نیومدن؟ ) کسی ماشین تو پارکینگ در 1(اون از در 1ماشین میذاره داخل یا بیرون میبره) چون صبح روز بعد اونایی که میخوان ساعت 6برن، ژنگ میزنن تا إقا ماشین رو جابه جا کنه.بعد اونوقت دیکه ایشون تا 7خوابش نمیبره و سرکار خسته و کسل میشه! یعنی چون ایصون دیر میاد و واسه خواب نرفتن ایشون 5تا ماشین دیگه باید تو خیابون بمونن. من دیوانه این منظقم!

دقیقا مشکل منم همیشه
همسایه میگه شما بعد از ساعت ۱۲ شب پارک کنید!!! یعنی ما تا ۱۲ بمونیم تا اقا تصمیم بگیره بیاد چون رانندگی بلد نیست! تازه کوچه ی به خاطر موقعیتش کمی خطرناک هست توی روز روشن زاپاس ماشین رو دزدیدن!!!

نسرین.م چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 20:03 http://shoroeakhar.blogfa.com

من جای شما بودم یه یادداشت کوتاه می نوشتم و مینداختم تو صندوق پستی تمام همسایه ها از جمله جناب آفتابه و جلسه رو میذاشتم حتا اگه شده خونه خودم.
بعد می شستم میذاشتمش تو آفتاب خشک شه!

اینم فکر بدی نیست. اگر ساز مخالف نزنند میشه انجام داد

marzi چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 15:37 http://rozegaremarzi.blogfa.com

دقیقا زدی تو هدف. حالا شما مدیر ساختمون دارین مثلا ، ما همونم نداریم. درعوض گیر یه صاحبخونه بسیار بداخلاق افتادیم. خونه اش داغونه و بجای اینکه خودش کارا رو انجام بده شوهر بیچاره منو میفرسته آخر سر سین جیمش هم میکنه که چرا این ایقد پولش شد چرا اون اونقد. همیشه باهاش بحث داریم.
اما خونه قبلیمون یه صاحبخونه داشت ماه. هرچی از خوبیش بگم کم گفتم.

صابخونه ی خوب نعمته
همین طور که صاحبخونه و همسایه ی بد فاجعه

سمانه چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 14:55 http://weroniika.blogfa.com/

سلام
ما هم از این مدیران عزیز ی دونه داریم
که فکر می کنن خونشون از بقیه رنگی تره
جای پارکینگ ما جای مناسبی نیست و همیشه ی ماشین چفت ما پارک می کنه طوری که من از در راننده نمی تونم وارد شم و مجبورم با این شکم از در شاگرد سوار شم
هر چی هم بهشون می گم لاقل برای 3-4 ماه من جای پارکم عوض کنم قبول نمی کنن می گن نمی شه خانم
امیدوارم که زود از ساختمون هامون برن

عجب آدمیه. اگر مشهد نبودی میگفتم نکنه همسایه ی ما هستی :))
چون این مدیر ساختمان ما هم همین مدلیه. خیلی عجیب غریبا.
بعضی ها میدونی بویی از انسانیت نبردن.
فقط زاده شدن برای فضولی کردن و عذاب دادن.
خوب شما نمیشه مدیر ساختمان رو عوض کنید؟

زویا چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 14:31 http://zehnemanedige.persianblog.ir

ای بابا خب عوضش کنید. وقتی شما ناراضی هستید، احتمالا بقیه اعضای ساختمون هم از عملکردش ناراضی هستند دیگه

همه ناراضی هستند . حتی همه متفق القول معتقد هستد که پدر من بشن مدیر ساختمان اما پدر جان نمیخوان. میگن که وقتش رو ندارن.
یکی از اهالی حدود ۳ ماه مدیر شد کلی خرج گذاشت روی دست اهالی این همسایه های خسیس هم بیرونش کردند.
حالا فکر کن چه خرج هایی میکرد! نصب آیفون تصویری - در پارکنیگ کنترلی. داربست زدن دور حیاط
یعنی هیچ کار بیخودی هم نکرد اما همسایه ها که اصلی ترینش همین مدیر فعلی بود کلی غر زدند!!

ریحانه چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 13:41 http://6962576.blogsky.com

سلام
این چه وضعشه بانو جان
این مدیر که حاظر ب برگزاری جلسه نیست ونمیخواد عوض بشه
پرتش کنین بیرون
یا اصلا یه کار بهتر خونتون رو عوض کنید والا
چرا بمونید اعصابتون رو خورد کنین اگه من بودم با اوردنگی پرتش میکردم بیرون
ندید بدید اه اه اه

سلام عزیزم
تا تابستون سال دیگه مامان اینا از اینجا بلند میشن. دارن دنبال خونه مناسب میگردند . دیگه تابستون نهایتش هست.
فعلا که منم همین رو میخوام نمیشه!

خواهرشوهر چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 11:27 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

یعنى عاشقتم(که بُلد کردى)
بوس هزار تا
اى بابا، منم مدیر ساختونم
پوستشون و کندم
البته من مدیر خوبى هستما

گفتم که اختصاصی بود عزیزم
شما که صد در صد مدیر خوبی هستی.
کار خوبی میکنی

باران پاییزی چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 09:54 http://baranpaiezi.blogsky.com

بانو جان چرا این مدیر رو عوض نمی کنید؟ در ساختمان یکی از دوستانم یه آقای وکیل بسیار متشخصی مدیر ساختمان بودن اما خب برای ساختمان بسیار هزینه می کردن که باعث شد همسایه ها شاکی بشن برای این قضیه. این آقای مدیر هم به هر واحدی یک مسوولیت دادند تا هم همه پیگیر کار ساختمان باشن و هم هزینه ها دستشون بیاد.
شما هم اینقده حرص نخور دختر خوب. با مشارکت و گفتگو خیلی از مشکلات حل میشه عزیزم

باران جان فکر میکنی سعی نکردیم؟ نمیذاره!! خودش نمیذاره!!
اصلا حتی جلسه هم نمیذاره.
تازه میدونی این اقا میگه من چون مدیر ساختمان هستم نباید شارژ بدم برای همین ما پول اون اقا رو هم میدیم که مثلا فکر کن خونه ی ما ۴ نفر ساکن داشت خونه ی اونا یه زمانی ۹ نفر!! و بازم ما باید شارژ ایشون رو بدیم!!
بعد میگیم اقا شما هزینه کن فاکتور بده قبول. ما پول میدیم . نه هزنیه میکنه نه فاکتور میده کلا فقط نگاه میکنه من ماشینم رو کجا میذارم :)))

صنم چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 09:25 http://daftaresanam.persianblog.ir/

بعضیا عشق ریاست دارن اما بلد نیستن هرجایی بتونن رئیس بازی درمیارن اما فقط بازیشو عملا کار مفید ندارن! ما بهشون میگیم رئیس آفتابه!!

=))) اسم خوبی گذاشتی. رییس آفتابه!
ایشون که هیچ کاری نمیکنه فقط سر این جای پارک اونم با ما رییس بازی در میاره

سحر چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 01:25 http://inequity.persianblog.ir/

سلام کدوم خونه؟اونی که توی تهران هست؟به خاطر اینکه ما ایرانی هستیم اگه خونه تهران رو میگی

آره عزیزم ایران رو میگم. اونجا که بنده خدا مدیر ساختمان همش به فکره

بانوی خانه چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 01:03 http://1zojeashegh.blogfa.com

وااااا چه مدیر احمقی دارینا. جلسه تشکیل بدین و اگر همچنان زیر بار نرفت عزلش کنین. من که واقعا این مواردی که گفتی رو نمیتونم تحمل کنم مخصوصا این سوسکا.
کلا به نظرم هیچ بدتر از انسان نفهم نیست که بتونه آدمو زجر بده.

جلسه؟ اینا اصلا جسله برگذار نمیکنن!! چند بار گفتیم اصلا انگار نه انگار.
سر سوسک اخرش خودمون سمپاش اوردیم فقط خونه ی خودمون رو سمپاشی کردیم بقیه هم به ما ربطی نداره

برای تو چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 00:47 http://www.dearlover.blogfa.com

سلام
وای وای امان از مدیر بی کفایت حتی اگه مدیر ساختمان باشه

بعدش هم ایشون بیشتر می خوان از زندگی دیگران ظاهرا سر در بیارن تا امور ساختما ن
در مورد طعم گوشت شتر مرغ که پرسیدید من تصور می کنم گوشت گوسفند و گوساله خوشمزه تر هست حالا ممکنه که این به خاطر عادتم به خوردن اون گوشت ها هم باشه

سلام
اره اصلا توی این مدت یک بار هم ندیدم کاری برای ساختمان انجام بده.
مرسی. منم فکر کنم با اینکه تاحالا نخوردم اما گوشت گوساله خوشمزه تر باشه

زمردی چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 00:41 http://znz.blogsky.com

سلام سایت پر محتوا وزیبایی دارید به منم سر بزنید مرسیznz.blogsky.com

سلام
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد