ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

ماه نیمروز

دختری هستم از ماه. با هزاران عشق و آرزو و رویاهایی بلند.

بازم ناخن جدید

سلام

اول از همسایه بگم که دیشب روی ماشین همسر جان نقاشی کشیده! میخوام دوربین نصب کنم که ازش مدرک داشته باشم و برم برای شکایت. شایدم فردا صبح یک سر رفتم کلانتری ببینم چه کار میتونم بکنم.

چهارشنبه با مامی جان میخوایم بریم بازار بزرگ تهران. من عاشق این بازارم. بریم یکم من خرید کنم برای همین چون چهارشنبه وقت ترمیم ناخن داشتم امروز رفتم ببینم میتونه بهم وقت بده که شکر خدا وقت داد. 

یه طرحی بود چند وقت پیش دیدم و خوشم اومد به طراح ناخنشون گفتم با کمی تغییر برام چیزی مشابه اون رو در بیاره. بامزه شده. 

پی نوشت: تاحالا  شده توی یک موقعیت بسیار عجیب قرار بگیرید که هر عکس العملی بخواهید انجام بدید ممکنه بد تلقی بشه؟

امشب خونه ی مامان شوشو بودیم شوهر جان گفت قسمت جدید شوخی کردم رو بذار.

مامان شوشو هم گذاشتن و باهم مشغول دیدن بودیم 

رسید به اون قسمتی که مهران مدیری میگه : 

آمریکایی ها دوبار عاشق میشن اما عشق اول رو بیشتر دوست دارن

اروپایی ها دو بار عاشق میشن و عشق دوم رو بیشتر دوست دارن

اما ایرانی ها ۴۳ بار عاشق میشن ۲ بار هم ازدواج میکنن اما مامانشون رو بیشتر دوست دارن

من رو میگی مونده بودم چی کار کنم بخندم بد بود. نخندم بد بود. دیدم مامان شوشو داره غش غش میخنده منم خندیدم :))



 


 

نظرات 22 + ارسال نظر
الین جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 18:10 http://zani2del.persianblog.ir

ناخن هاش رو نیگاه کن. خیلی خوشگل شدن

قربونت چشمای نازت قشنگ میبینه عزیزم

شایان فرد چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 21:19 http://dabir64.blogfa.com/

بیخیال
بچه ها هم رو ماشین من خط انداختن
یک ماه نیست خریدم اولش ناراحت کننده است
ناخوناتون خوشگل شده

میدونید بچه ها با یک مرد ۷۰ ساله ی بیمار فرق میکنن :))
متاسفم برای ماشینتون
و مرسی

باران چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 16:07 http://fm2love1369.blogfa.com

سلام سلام
عزیز دل من چطوره؟؟؟؟
ووی وویی چه ناخنای خشنگی
هه هه چه باحال بوده ها...در مورد آمریکایی ها و اروپاییا که نمیدونم ولی ایرانیاشو درست گفته

سلام عشقم. مرسی تو چطوری؟
مرسی چشمای نازت قشنگ میبینه عزیزم
:))) اره

خاتون چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 13:04 http://www.shahrefarange.blogfa.com

سلام.به نظر من باید جلوی همسایه بایستید.اینجور افراد نباید فکر کنن که اینن دنیا جولانگاهشونه و باید بتازن..
ناخنهات محشرن.کلا دل همه آب شد.راحت شدی؟
واقعا طرحش جدیده.خیلی جدید

سلام
فکر کن یک لحظه کوتاه بیام فعلا آشی براش پختم که به زودی یک کاسه هم مرسه دم خونه اش.
میدونی اگر اون با دروغ گویی میخواد به جایی برسه من رسوا میکنم. تا الان پیش همه رفتم گفتم.
مرسی عزیزم چشمات قشنگ میبینه. نه خوب الان تازه غصه میخورم که دل دوستام آب شد.
آره طرحش باحاله خوشم اومده خودم :))

عاصی چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 10:47

بیتارو پیدا کردی؟ گفته بودی اگه خبر دار شدم خبرت کنم... دیدم تو لینک هات نیست...

سلام
میگم شما فکر کنم من رو با ماه بانو اشتباه گرفتید. من بیتا رو متاسفانه نمیشناسم و اینکه حتی لینک هم نذاشتید بیام بگم اشتباه گرفتید

دریا چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 10:40 http://ruzgareman.persianblog.ir/

سلام... طرح جدید ناخن مبارک اتمام پازل هم تبریک بانون جان یعنی دقیقا کی برمیگردی ؟؟؟

سلام عزیزم مرسی
دقیقا ۱۶ روز دیگه

بانوی خانه چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 00:23 http://1zojeashegh.blogfa.com

به به چه دوست دست خوشملی داریم ما.
چه تیکه باحالی. پس باید این سریاله جالب باشه.
واقعا که بعضیا حق و الناس هیچی حالیشون نیست.
حتما بترسونش.
کی اینشالله عازم آمریکایی؟؟

قربون شما برم خوشگلی از خودتونه عزیزم
اره باحاله
حق الناس؟ عزیزم اینا فقط فضولی حالیشونه حق الناس که برای اینا کشکه !!!
من ۱۵-۱۶ روز دیگه گلم

خواهرشوهر سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 20:27 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

خیلى جالب شده
تا حالا این طرحُ ندیده بودم
با سلیقه
بابااااااا
حتما براى ماشینتون پیگیر باش
اینجور ادما باید تنبیه بشن تا فکر نکنن زرنگن
حتما برو دنبالش

مرسی عزیزم.
اره خودم هم خوشم اومد نمیخواستم یکنواخت باشه.
میخوایم دوربین بذاریم روی ماشین به گوشش هم برسونم که دوربین گذاشتم و مدرک میگیرم و میبرم پلیس.

آرزو سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 18:05 http://omidandarezo.mihanblog.com/

سعی کن خیلی خودت رو بخاطر همسایه به دردسر نندازی
ممکنه خیلی نتیجه نگیری بیشتر اذیت میشی

بترسونش، مثلا بگو توی ماشین دوربین گذاشتیم! شاید جواب بده.

برای دوربین اقدام کردیم.
فعلا باید ببینم چیکار کنم که اون فقط اذیت بشه به هرحال نمیخوام این چند روز آخر رو خودم رو درگیر گربه نره ( همین همسایه) کنم

آرزو سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 18:03 http://omidandarezo.mihanblog.com/

به به چه قشنگ شده
مبارکه

مرسی عزیزم

طرلان سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 18:01 http://delsepordeyepashiman.mihanblog.com

وای چقدر خوشل شده منم امروز ترمیم داشتم که نشد تو پستم نوشتم چی شد..منم دلم خیلی میخواد طراحی کنم اما با موقعیت کاریم جور نیست همینشم 1000 بار بچه ها میگن استاد ناخن کاشتی ..فک کن چقد پرروان...منم دوست دارم دی ویدیای مهران مدیری رو بگیرم اما کیان مخالفه میگه مثه اون قبلیه فقط مردمو تلکه میکنه نصفه میزاره میمونه...اما دلم میخواد ببینم

ای بابا. حالا خدا کنه راحت وقت گیرت بیاد چون نزدیک عیده اینا همش قر دارند :))
سی دی مهران مدیری فقط قهوه ی تلخ نصفه موند. وگرنه ویلای من کامل بود و گنج مظفر هم همین طور.
ضمن اینکه این برنامه ی جدیدش اصلا سریال نیست ایتم ایتمی هست که هر بار هم یک موضوع داره. یکی رو نبینی و اون یکی رو ببینی مشکلی ایجاد نمیشه!

ریحانه سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 16:45

بابا ناخون قشنگ لاک قشنگ گل سر ناخون
مارو م تحویل بگیر
چه جمله ای گفته مهران مدیری دمش گرم
خوب کردی خندیدی ولی اگه من پیش مادرشوهرم این فیلم رو ببینم قطعا یه حرف میپرونم چون میدونم اونم یه چیز میگه

همسایه بی فرهنگ

اختیار دارید خانم شما که گل سرسبدی عزیزم
مادر شوهرت که باید خوشش بشه با این حرف دیگه تیکه انداختن نداره :))

marzi سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 13:38

اون دو تا نقش داره خیلی خوشگله. خوشمان آمد
چند قسمتش تا حالا اومده؟؟
دی وی دی هاش چند قسمتیه؟؟ قیمت لطفا؟؟
میخوام بخرم. به نظرت ارزشش رو داره؟

مرسی عزیزم.
دو تا دی وی دی اومده . هر دی وی دی هم ۲ تت قسمت داره. ببین بیشتر با طنز به مشکلات نگاه میکنه تا حالا دو تا قسمتی که اومده یکی در مورد دروغ بوده و دومی در مورد ازدواج.
من خوشم اومد نظر ها فرق میکنه. فکر کنم هر کدوم هم ۳۰۰۰ تومن باشه

خانم اردیبهشتی سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 12:00 http://mayfamily.blogsky.com

سلام
چه لاک خوشگلی! وسوسه می کنی آدم ها!
راستش واقعا جاخوردم که یکی این کار را کرده باشه! واقعا خط کشیده؟! خدایا! چه کسانی پیدا میشند!

تا باشه از این وسوسه های خوب
بله البته دفعه ی اولش نیست. ۱۰ سال پیش هم که اومدیم توی این خونه شروع کرد به خط انداختن و میگفت کار همسایه هست. هنوزم میگه کار همسایه منتها اون قبلی ها رفتن و الان گردن کسی می اندزه که آدم با شخصیتی هست!!
متاسفانه همیشه از همسایه نوع جرجیسش نصیب ما میشه

پرنیان سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 11:25 http://www.najvaye1zan.blogfa.com

خیلی خوشکله چه رنگ سبز قشنگی داره
مبارک
راست میگه خوب 43 بار و 2 بار که سهله تا دم مرگ عاشق مامانشون هستن این مردای ایرانی

مرسی عزیزم.
میدونی خوب ما هم مامان هامون رو دوست داریم اونا هم حق دارن دوستشون داشته باشن تا زمانی که فکر نکن ما رقیب مامانشون هستیم!! مادر جای خود و زن جای خود.

الهام سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 11:24 http://mehrparvar.blogfa.com

سلام
محله ها و بازارهای قدیمی به جز خرید، یه حال و هوای خاصی دارن

آره من که عاشق محله های قدیمی هستم.
هر موقع میرم اصفهان امکان نداره سری به میدان نقش جهان نزنم. عاشق بازار های قدیمی و حال هوای خاص اونا هستم

زویا سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 10:21 http://zehnemanedige.persianblog.ir

چه لاک خوشگلی
و چه هنرمندانه! خودت زدی اینو؟

مرسی مرسی
نه بابا من هنر کنم لاک میزنم به دستم به پوستم نخوره خیلی هست :))))

عسل بانو سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 09:44 http://asalbano.blogsky.com

دیزان قشنگی برات زده
معلومه کارش خوبه
خودت هم خوش سلیقه ای
منم این دفعه رفتم برا ترمیم میخوام یه دیزاین جدید بزم

آره کارش رو خیلی دوست دارم
مرسی عزیزم
این دیزاین های جدید و عجیب غریب و حتی دیزاین متفاوت از حالت عادی کلی توی روحیه تاثیر میذاره. برای من که این طوری بود

یعنی اون گل خوشگل چی میگه اون وسط بانو؟؟؟؟؟؟ عاشقش شدم
آره توی اون موقعیت عجیب گیر کردم که هر رفتار منفی تلقی میشه . به نظرم این برمیگرده با آدمهایی که باهاشون سروکار داریم که منطق حالی شون نیست. دیدم که میگم.
شوخی کردم رو دیدم خوشم نیومد راستیتش. نویسنده ی خوب که نداشته باشی حتا اگر مهران مدیری هم باشی طنز خوب از آب در نمیاد چون طنز که لودگی نیست واقعیتی در بطن جامعه

قابل نداره عزیزم.
نه خدا رو شکر مامان شوشو جزو اون آدم هایی که توصیف کردی نیست. منتها من خواستم بهشون بر نخوره.
شوخی کردم هم اره کمی لودگی داره اما توی بطنش بری واقعیت های خیلی تلخی رو هم عنوان میکنه

صنم سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 09:04 http://daftaresanam.persianblog.ir/

بازار دلم یه دل سیییییر خرید و بازارگردی میخواد
جای من هم خوش بگذرون

حتما جای شما بسی خالی

دلارام مهربون سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 00:45

فکر کنم تو عمر با برکتم این دومین لاکی باشه که گرفته باشم.... اهل لاک نیستم
اونم به خاطر گرفتن شیر از امیر گرفتم... ولی روی ناخنامم زدم خیلی دست رو قشنگ می کنه....
اون شب که با عمه خانوم حرف میزدم تعجب کردم که چرا اینقدر اروم حرف میزنه...
اون همیشه با داد و فریاد حرف عادیشو میزد

من همیشه لاک میخریدم اما نمیزدم.
این دفعه دیدم خوب آخه چرا! حیفه. حالا یک ماهی میشه همش لاک میزنم البته برگردم دیگه وقتش رو نخواهم داشت :(
لابد بخاطر مکانی که بوده یواش حرف میزدن

دلارام مهربون سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 00:43

سلام عزیزم....
وای واقعا همسایه تون روی ماشین شوهرتون نقاشی کشیده؟؟؟؟؟؟؟؟
ناخنتون خیلی خوشگل و خوشرنگه... اتفاقا لاک مارال این رنگی هم داشت ولی من بنفش خریدم...
من عاشق بازارم.... به یاد من خرید کن....

آره چند تا خط خوشگل روش انداخته. یعنی بیمار روانیه.
مرسی عزیزم.
حتما جای شما رو هم خالی میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد